کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

جعبه کارتن پیتزا

تولید جعبه پیتزا در شرکت صنایع بسته بندی مهندسین خبره میهن برای سفارشات بیرون بر پیتزا و فست فود می باشد. برای ثبت سفارش جعبه پیتزا می توانید هر نوع مدل، طرح و ابعاد دلخواهی را مدنظر داشته باشید. عمده تقاضای مشتریان برای بسته بندی مواد غذایی فست فود و جعبه پیتزا ایفلوت می باشد. این نوع از جعبه ها علاوه بر وزن کمتر و سبک تر طراحی ظریف تری داشته و حمل آسان تر و جذابیت بصری بیشتری را به همراه خواهد داشت. از طرفی مقاومت بالای جعبه پیتزا تولید شده به گونه ای خواهد بود که تازگی محصول شما کاملا حفظ شود. برای ثبت سفارش و خرید جعبه پیتزا می توانید ابتدا جعبه پیتزا خام را از نوع جعبه پیتزا ایفلوت تهیه کنید و سپس طرح دلخواه خود را به همراه نام برند و لوگو چاپ نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق تر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در خبره میهن تماس بگیرید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

طراحی جعبه پیتزا

طراحی جعبه پیتزا یکی از فاکتورهای موثر در جذب مخاطب و افزایش فروش و بازاریابی دارد. استفاده از رنگ های جذاب مانند قرمز، نارنجی، سبز و … از لحاظ روانشناسی می تواند در جلب نظر مشتری موثر باشد. عموما برای جعبه پیتزا چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد چرا که علاوه بر زیبایی و جذابیت طرح، کیفیت چاپ بهتری نیز ارائه می دهد. در طراحی جعبه پیتزا علاوه بر رنگ، طرح، لوگو و… ابعاد نیز یکی از موارد قابل توجه می باشد. ابعاد جعبه پیتزا در انواع جعبه پیتزا مقوایی مستطیل، جعبه پیتزا مثلثی، جعبه پیتزا چندضلعی، جعبه پیتزا طرح اختصاصی و… تولید می شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره جعبه کارتن پیتزا و طراحی آن می پردازیم.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن

جعبه پیتزا از کجا بخرم؟

برای خرید جعبه پیتزا باید به استحکام جعبه دقت کافی داشته باشید. از آنجایی که جعبه های پیتزا عموما به صورت چندتایی بر روی یکدیگر حمل می شوند باید مقاومت کافی در برابر وزن جعبه ها را داشته باشند. از طرفی ضخامت این جعبه باید به گونه ای باشد که پیتزای داغ درون جعبه خمیر نشود و تازگی مواد غذایی حفظ شود. بنابراین این نکته که جعبه پیتزا را از کجا بخرم که کیفیت بالاتری را ارائه دهند بسیار بااهمیت است. شرکت مهندسین خبره میهن با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در حوزه صنایع بسته بندی و کارتن سازی و جعبه سازی با تکیه بر نیروی متخصص و استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید کارتن مواد غذایی اماده خدمت رسانی می باشد. 

انواع جعبه‌ پیتزا

انواع جعبه پیتزا را بر اساس سایز و نوع پیتزا می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

  • جعبه پیتزا تک نفره
  • جعبه پیتزا ایفلوت
  • جعبه پیتزا اسلایسی
  • جعبه پیتزا ایتالیایی
  • جعبه پیتزا اختصاصی
  • جعبه پیتزا اماده
  • جعبه پیتزا پنجره ای
  • جعبه پیتزا با چاپ
  • جعبه پیتزا خام
  • جعبه پیتزا دو تکه

قیمت جعبه پیتزا

قیمت جعبه پیتزا با توجه به جنس مقوا، سایز جعبه، تعداد تیراژ، نوع چاپ و رنگ قابل تغییر می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود و تعداد تیراژ مورد نظر از طریق فرم ثبت شده در ادامه مطلب استعلام قیمت جعبه پیتزا در کرج را دریافت کنید و یا برای ثبت سفارش و خرید جعبه پیتزا خام یا چاپدار اقدام کنید. 

 

خرید جعبه پیتزا

جهت استعلام قیمت و خرید جعبه پیتزا عمده در ابعاد و جنس و طرح مختلف می توانید با شماره تلفن های درج شده در وبسایت خبره میهن تماس بگیرد و یا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید.

📦کارخانه تولید جعبه پیتزا

شرکت کارتن سازی مهندسین خبره میهن تولیدکننده انواع ورق کارتن و جعبه کارتنی در کرج و تهران می باشد و در زمینه فروش انواع جعبه پیتزا، خرید جعبه پیتزا خام، چاپ جعبه پیتزا در کرج، خرید جعبه پیتزا عمده، جعبه پیتزا ارزان، جعبه پیتزا در ابعاد مختلف و طرح های متنوع فعال می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید جعبه پیتزا با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش اطلاعات خود را درج کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *