کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

جعبه کارتن پستی و حمل و نقل

کارتن پستی و جعبه حمل و نقل یکی از انواع بسته بندی های کارتن می باشد که با چاپ مناسب نشان پست، محل الصاق تمبر، محل درج آدرس فرستنده و گیرنده روند ارسال مرسولات و سفارشات پستی با چاپ و بسته بندی مخصوص کارتن پستی آسان شده است. برای ثبت سفارش و خرید عمده کارتن پستی در کرج و تهران می توانید از طریق شماره تلفن های زیر با کارشناسان شرکت مهندسین خبره میهن تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن حمل و نقل و پست

کارتن های حمل و نقل بهترین راه حل بسته بندی برای مصرف کنندگانی است که در هنگام ترانزیت و یا حمل و نقل های شهری به حمایت از کالاهای شخصی شان نیاز دارند. کارتن های حمل و نقل و کارتن پستی در اندازه های مختلف و طیف وسیعی از اندازه های استاندارد در دسترس هستند که می توانید آنها را مطابق با نیازتان تنظیم و سفارش دهید. به عنوان مثال می توان بر حمل راحت تر کارتن حمل و نقل و اطمینان از پایدار بودن جعبه ها هنگام بلند شدن، در کناره های جعبه دستگیره اضافه کرد. کلیه کارتن های حمل و نقل و کارتن پستی درکرج و تهران توسط شرکت خبره میهن می توانند با کیفیت بالا چاپ شوند تا شامل دستورالعمل های حمل،  محتوا یا مارک تجاری شوند.

انواع کارتن پستی

سفارش کارتن پستی در کرج و تهران در انواع مختلف قابل انجام می باشد. انواع کارتن پستی و حمل و نقل را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • کارتن حمل و نقل و اسباب کشی
  • کارتن آماده(کارتن بدون چاپ)
  • کارتن با چاپ اختصاصی
  • کارتن پستی مناسب استفاده در اداره پست

ویژگی های کارتن پستی خبره میهن

یکی از بارزترین ویژگی های کارتن پستی و حمل و نقل مخصوص اداره پست به نسبت کارتن ساده و جعبه کارتن در طراحی و چاپ طرحدار محصول می باشد. در طراحی جعبه و کارتن پستی در اندازه های مختلف طرح محل الصاق تمبر، آدرس فرستنده و آدرس گیرنده و… برروی جعبه چاپ می شود. اندازه های کارتن پستی جدید نیز در 9 اندازه مختلف قابل تولید می باشند. 

فروش آنلاین کارتن پستی در کرج و تهران

ما در وبسایت خبره میهن تلاش کرده ایم که با کمترین سود و حذف واسطه ها با فروش مستقیم  کارتن پستی در کرج و تهران، علاوه بر ایجاد شرایط آسان ثبت سفارش و خرید کارتن پستی در تهران و ثبت سفارش آنلاین کارتن پستی و پیگیری آسان و ارسال فوری می توانید با قیمت کارتن پستی مناسب اقدام به خرید کارتن پستی در کرج و تهران فرمایید. همچنین امکان ثبت سفارش و خرید عمده کارتن پستی در شهرستان ها نیز برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.

کارتن حمل لباس ایستاده

کارتن حمل لباس ایستاده برای حمل و نقل فله و چندتایی پوشاک و سایر محصولات نساجی طراحی شده اند. این کارتن ها عمدتا جهت حمل و نقل طولانی مدت البسه و همچنین توسط تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن های حمل لباس دارای درب لولایی برای دسترسی آسان هستند و می توان آن را با یک میله پلاستیکی یا فلزی حلق آویز نصب کرد. این میله ها اجازه می دهد تا لباس آویزان شود و بدینوسیله از بروز هرگونه خرابی و آسیب در هنگام جابه جایی جلوگیری می گردد. کارتن های حمل لباس ایستاده بسیار قوی و با دوام و در عین حال سبک هستند و به راحتی می توان آنها را با آسانسور یا پله جا به جا کرد. ویژگی های اختیاری مانند سوراخ های دستی و چاپ انواع علایم را نیز می توان بنا به سلیقه مشتریان به این کارتن ها اضافه کرد.

خرید آنلاین کارتن پستی در تهران و شهرستانها

کارشناسان فروش خبره میهن در تمامی مراحل از ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم قبل از خرید نظیر اطلاع از قیمت کارتن پستی، سفارش کارتن پستی در طرح و رنگ مورد نظر مشتریان و … در کنار شما عزیزان خواهند بود. برای داشتن خریدی آسان همین حالا برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *