کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن مواد غذایی

امروزه یکی از اساسی ترین نیاز هر شرکت تولید کننده مواد غذایی، بسته بندی مناسب محصول بر اساس نوع مواد است به بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای باشد که منجر به فساد موادغذایی و یا آسیب دیدن محصول در هنگام جابه‌جایی نشود. به همین منظور نیاز است تا بسته بندی درست و با کیفیتی را جهت حفظ کیفیت و سلامت محصول انتخاب کنیم. کیفیت کارتن  و جعبه در بسته بندی مواد غذایی مهم ترین فاکتور تولید و توزیع محصول می باشد. برای انتخاب بهترین کارتن مواد غذایی باید فاکتورهای استاندارد تولید کارتن با کیفیت را مدنظر داشته باشید. علاوه بر کیفیت بسته بندی و کارتن  مواد غذایی، طراحی و چاپ کارتن نیز حائز اهمیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کارتن صنایع غذایی با شرکت مهندسین خبره میهن همراه باشید. برای اطلاع از قیمت و چاپ و بسته بندی مواد غذایی  سفارش خرید کارتن مواد غذایی با شماره تماس کارتن سازی خبره میهن که در زیر درج شده است تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

نکات بسته بندی محصولات صنایع غذایی

در بحث صنایع غذایی آنچه بسیار حائز اهمیت است و تبدیل به بزرگترین چالش هر تولید کننده مواد غذایی شده است، بسته بندی مناسب مواد غذایی است که هر تولید کننده مواد غذایی موظف است نکات مربوط به بسته بندی محصولات صنایع غذایی را شناخته و براساس آن بسته بندی مناسب محصول را انتخاب کند.

  • یک بسته بندی مواد غذایی مناسب و مرغوب در برابر رطوبت و چربی مقاوم است. میتوان برای جلوگیری از نم زدگی کارتن، از پد های عایق رطوبت(رطوبت گیر) استفاده کرد.
  • هویت برند چیزی است که کسب و کار شما را از بقیه متمایز می‌کند. یکی از ازکان مرکزی بسته بندی مواد غذایی، ایجاد یک طرح بسته بندی است که با ارزش و ماموریت تجاری طنین انداز شود.
  • استفاده از فونت و رنگ مناسب روی کارتن و زیباسازی بسته بندی به اشکال مختلف در هنگام تولید کارتن کمک زیادی به جذابیت کارتن و انتقال حس خوب به خریدار محصول می‌کند.
  • بسته بندی مواد غذایی باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر زیبایی، سادگی را نیز به نمایش بگذارد.
  • طراحی بسته بندی و کارتن مواد غذایی از اشکال و طرح هایی استفاده کنید که جابه‌جایی آن برای مصرف کننده کار دشواری نباشد و سهولت در استفاده را دارا باشد.
شماره تماس کارتن سازی خبره میهن

اهمیت تولید جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی

یکی از انواع بسته بندی مواد غذایی استفاده از جعبه کارتن می باشد که علاوه بر آسانی در فراید حمل و نقل باعث حفظ کیفیت محصول نیز می شود. بسته بندی کارتنی مواد غذایی ویژگی هایی را باید دارا باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

حفظ کیفیت

مقوای استفاده شده در جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی، ثابت کرده است که محصولات غذایی و نوشیدنی را از نظر بهداشتی و همچنین از منظر طراحی عملکردی، ایمن نگه می‌دارد. علاوه بر این، بسته بندی مقوایی به جلوگیری از نفوذ رطوبت به محصول کمک می‌کند و محصولات غذایی شما را برای مدت طولانی تری تازه و با کیفیت نگه می‌دارد.

قیمت مقرون به صرفه

یکی از مزایای بزرگ استفاده از بسته بندی کارتنی مواد غذایی مقرون به صرفه بودن آن است و یک گزینه مناسب برای بسته بندی محصول برای کسب و کارهالی مختلف از شرکت های کوچک یا تازه تاسیس محصولات غذایی و نوشیدنی گرفته تا سازمان های بزرگ در صنعت به شمار می‌رود. استفاده از جعبه و کارتن مقوایی راه حلی مناسب برای کاهش هزینه های حمل و نقل است.

سازگاری با محیط زیست

این روز ها توجه به مسئله محیط زیست امری حیاتی به شمار می رود که همه افراد و به خصوص صنایع و کارخانجات را درگیر کرده است. از این رو به علت افزایش روز افزون مواد پلاستیکی در صنایع گوناگون و آسیب زا بودن آن به محیط زیست بهترین انتخاب برای حفظ محیط زیست، استفاده از جعبه کارتن های مقوایی برای بسته بندی محصولات می باشد.

انواع مدل جعبه کارتن مواد غذایی

جعبه کارتن مواد غذایی در انواع مختلف از جمله کارتن میوه، کارتن چیپس، کارتن لبنیات، کارتن صیفی‌جات و… تولید می شود که هر کدام کاربردهای مختلفی نیز دارند. در ادامه چند مورد از پرکاربردترین انواع مدل جعبه کارتن مواد غذایی می پردازیم.

کارتن کیبوردی

یکی از پرکاربرد ترین کارتن های دایکاتی، کارتن کیبوردی است. این جعبه در انواع مختلف کارتنی ، مقوایی و لمینتی تولید می‌شود. جنس این جعبه از کرافت و یا ایندربرد می‌باشد. از کارتن کیبوردی در بسته بندی آجیل، میوه خشک، میوه های صادراتی و… استفاده می‌شود.

کارتن ته قفلی( لاک باتم)

یکی از مزیت های کارتن ته قفلی که به آن برتری می‌بخشد، نبودن لزوم به استفاده از چسب یا منگنه برای به هم وصل کردن کارتن است چرا که به صورت آماده شده فقط نیاز به سرهم کردن دارد. از کارتن‌های ته قفلی در بسته بندی موادی که نیاز به مقاومت خوب و استحکام بالا در شرایط محیطی گوناگون دارند استفاده میشود. مانند جعبه کارتن کره.

کارتن دسته دار

از این نوع کارتن در بسته بندی مواد غذایی سنگین تر مانند شیشه های ترشی، شیشه مربا و…. استفاده می‌شود. دسته دار بودن این کارتن سبب راحتی در حمل و نقل و تحمل وزن بالا آن در برابر مواد غذایی سنگین استفاده می‌شود.

ویژگی های جعبه بسته بندی مواد غذایی

به طور کلی استفاده از جعبه مناسب در بسته بندی مواد غذایی دارای ویژگی هایی است که منجر به منحصر به فرد شدن محصول مورد نظر می‌شود.

  • برند سازی برای تولید کنندگان مواد غذایی
  • حمل و نقل آسان علاوه بر محافظت از محصول
  • امکان درج برچسب و افزودن توضیحات هر محصول بر روی کالای مورد نظر

کارتن بسته بندی خشکبار

امروزه در صنعت بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی خشکبار از نظر صادرات و مصرف روزانه مردم مورد توجه خاصی واقع شده است. کارتن بسته بندی خشکبار از نظر حساسیت در بسته بندی نیز متفاوت از سایر انواع بسته بندی نیست و باید در فرآیند طراحی و تولید آن نکات لازم را رعایت کرد. برای مثال طراحی بسته بندی خشکبار باید علاوه بر سازگار بودن با محصول، مطابق با استاندارد های داخلی و خارجی نیز پیش رود. برای مطالعه بیشتر درباره کارتن فلوت بیشتر بخوانید.

قیمت جعبه مواد غذایی

قیمت و هزینه تولید کارتن مواد غذ ایی با توجه به فاکتورهای مختلف از جمله جنس ورق کارتن ها، نوع و تعداد لایه ها، طراحی بسته بندی و چاپ و … می تواند متفاوت باشد. برای استعلام قیمت باید با توجه به بسته بندی مورد نظر شما و ویژگی های محصول و تعداد و… با کارشناسان فروش مشورت کنید. جهت دریافت قیمت می توانید از طریق تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

نحوه سفارش بسته بندی های مواد غذایی

شرکت مهندسین خبره میهن مفتخر است تا با تولید انواع جعبه کارتن نیاز شما مشتریان محترم را در صنعت بسته بندی صنایع غذایی برطرف سازد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش بسته بندی دلخواه با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *