کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن قطعات صنعتی

کارتن قطعات صنعتی از انواع بسته بندی است که برای حمل و نقل و نگهداری قطعات وسایل نقلیه و اجزای آنها طراحی شده است. بسته بندی و کارتن قطعات صنعتی اهمیت زیادی در صنعت بسته بندی دارد به این دلیل که بسته بندی این محصولات باعث حفاظت از محصول شده و کالا را بدون هیچ آسیبی به دست مشتری می رساند. کارتن بسته بندی قطعات صنعتی برای جابه‌جایی، نگهداری و بسته بندی اقلام شکننده که نیاز به محافظت بیشتر دارند و اقلام سنگین و حجیمی که به جعبه محکم تری نیاز دارند، ایده‌آل می باشد. برای سفارش عمده کارتن قطعات صنعتی با شماره تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 026347632

کارتن و جعبه بسته بندی قطعات صنعتی

کارتن قطعات صنعتی یک بسته بندی مطلوب برای حمل و نقل و نگهداری محموله های فله و سنگین مانند گرانول و سایر محصولات از این قبیل هستند. بسته بندی ساخته شده از ورق 5 یا 7 لایه با رویه کاغذ سنگین، بسته شکل هشت ضلعی از پایه، آستین و درب تشکیل شده است. کارتن های هشت ضلعی جایگزین مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای جعبه های چوبی و فلزی هستند. تمام کارتن های هشت ضلعی برای مقاومت در برابر زنجیره تأمین طراحی شده اند و قابلیت انباشت دارند. برای بارهای سنگین می توان یک ورق محافظ داخلی نیز اضافه کرد تا بالاترین مقاومت را داشته باشد. برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی و به حداقل رساندن هزینه های حمل و نقل، تمام اکتین ها به صورت تخت تحویل داده می شوند. کارتن هشت ضلعی را می توان پس از استفاده و در صورت عدم نیاز مجدد به راحتی بازیافت نمود.

تماس با مهندسین خبره میهن

انواع کارتن بسته بندی قطعات صنعتی

برای بسته بندی هرکدام از انواع قطعات صنعتی و مکانیکی و … جعبه کارتن های اختصاصی و کارتن سفارشی تولید می شود. ما می توانیم براساس نیاز شما و نوع محصول، شرایط نگهداری و حمل و نقل و … بسته بندی و کارتن مدنظر شما را تولید کنیم. همچنین خدمات طراحی و چاپ نیز قابل ارائه می باشد. در ادامه به انواع کارتن بسته بندی قطعات صنعتی می پردازیم.

 

کارتن بسته بندی اقلام مکانیکی

در طراحی و تولید کارتن بسته بندی اقلام مکانیکی معمولا از کارتن پنج لایه استفاده می‌شود چرا که نیاز به استحکام بالا می باشد. از پرکاربردترین کارتن‌ها در صنعت بسته بندی قطعا صنعتی می‌توان به کارتن بسته بندی اقلام مکانیکی اشاره کرد.

کارتن بسته بندی قطعات خودرو

کارتن های مخصوص بسته بندی قطعات صنعتی باید به‌ گونه‌ای طراحی و تولید شوند که قطعات خودرو را در مسیر حمل و نقل و ارسال کالا فارغ از هرگونه آسیب دیدگی نگه دارند. از این رو کارتن پنج لایه و یا کارتن هفت لایه می‌تواند بهترین گرینه در انتخاب کارتن بسته بندی قطعات خودرو باشد.

کارتن بسته بندی انواع یراق آلات

یراق به ورق های فلزی گفته می شود که معمولا بر روی آنها آبکاری انجام شده است، از این رو برای تشکیل نشدن ترکیبات شیمیایی مخرب و حفظ سلامت هرچه بیشتر محصول، لازم است تا بسته بندی استاندارد و مناسبی را انتخاب کنید.

کارتن بسته بندی قطعات الکتریکی

قطعات الکتریکی از حساس ترین قطعات به شمار می‌روند که حتی از کوچکترین ضربه و آسیبی باید محافظت شوند چرا که ممکن است با سهل‌انگاری و یا فشار در حمل و نقل با کمترین ضربه کارایی خود را از دست داده و از کار بیفتند. از این رو باید در بسته بندی قطعات الکتریکی نهایت دقت و ملزومات را رعایت کرد. برای مثال باید در داخل کارتن برای محکم کاری آن و جلوگیری از ضربه های احتمالی از محافظ های حباب دار استفاده نمود.

کارتن رو پالتی

کارتن های رو پالتی برای انبارداری عمده و ترانزیت مواد و محصولات استفاده می شوند. کارتن رو پالتی Palletainers یک جایگزین مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای جعبه های چوبی و فلزی ارائه می دهد. استفاده از روپالتی کارتنی هزینه حمل و نقل شما را کاهش می دهد. کارتن روپالتی ها به گونه ای طراحی شده اند که متناسب با اندازه های استاندارد پالت باشند یا می توان آنها را براساس نیاز شما تنظیم کرد. این محصولات بسته به ماهیت محتویات داخلشان قابل استفاده مجدد هستند. رو پالتی ها 100٪ قابل بازیافت هستند.

✅ بیشتر بخوانید: معرفی کارخانه کارتن سازی در کرج

کارتن استاندارد

جعبه های استاندارد یا درب آمریکایی رایج ترین سبک های بسته بندی هستند که برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن استاندارد از استقامت فوق العاده ای برخوردار است و از مقاومت در برابر فشار بالایی برای تحمل فشارهای زنجیره تأمین برخوردار است که موجب حداقل شدن خسارت محصول در هنگام ترانزیت برخوردار است. کلیه کارتن ها 100٪ قابل بازیافت هستند و برای خطوط بسته بندی دستی و اتوماتیک مناسب می باشند.

ویژگی های کارتن بسته بندی قطعات صنعتی

کارتن بسته بندی قطعات صنعتی نیز باید دارای استانداردها و ویژگی هایی برای حفاظت از مصولات باشد که شامل موارد زیر می باشد.

محافظت در برابر ضربه

کارتن بسته بندی مناسب باید قطعات را از ضربات و ارتعاشات حین حمل و نقل، ضربات ناشی از سقوط، فشرده سازی و سوراخ شدن حفظ کند.

قیمت مقرون به صرفه

کارتن بسته بندی قطعات صنعتی باید با بهترین کیفیت و با هزینه های رقابتی تولید شود. استفاده از کارتن در بسته بندی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع بسته بندی می‌باشد.

ابعاد و تعداد لایه های کارتن

عموما از کارتن پنج لایه در تولید کارتن بسته بندی صنعتی استفاده می‌شود اما میتوان با توجه به نوع کالا و درخواست مشتری ابعاد و تعداد لایه های کارتن را نیز تغییر داد.

استفاده از کارتن مادر در بسته بندی قطعات صنعتی

استفاده از کارتن مادر در بسته بندی باعث سهولت هرچه بیشتر در حمل و نقل کالا ها می‌شود چرا که کارتن های مادر معمولا در ابعادی تولید می‌شوند که قابلیت جایگزینی همزمان چندین جعبه دارا باشند.

قیمت و خرید کارتن قطعات صنعتی

شرکت مهندسین خبره میهن مفتخر است تا انواع کارتن بسته بندی قطعات صنعتی را با توجه به محصول شما و بنا به درخواست شما، طراحی و تولید کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *