کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن لوازم خانگی

کارتن لوازم خانگی و بسته بندی لوازم خانگی مناسب برای حفاظت از کالاهای با ارزش مانند کارتن تلویزیون، کارتن خالی یخچال، کارتن ماشین لباسشویی، کارتن بسته بندی گاز و… اهمیت بالایی در صنعت تولید لوازم خانگی دارد. در روند تولید این نوع کارتن از کاغذ رویه و زیره کرافت استفاده می شود که مقاومت و استحکام جعبه را برای حمل و نقل لوازم خانگی به حد استاندارد و قابل قبولی می رساند. جهت استعلام  قیمت و خرید عمده کارتن لوازم خانگی با شماره تلفن های کارتن سازی خبره میهن تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن لوازم خانگی خبره میهن

کارتن لوازم خانگی یک راه حل بسته بندی مقرون به صرفه است که برای محافظت از کالاهای با ارزش و لوکس نظیر تلویزیون، نمایشگر، یخچال، لباسشویی طراحی شده است. با توجه به نیاز محصول، این کارتن ها از کاغذ رویه و زیره کرافت سنگین ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه و فشار ایجاد می نماید. چاپ با کیفیت بالا از طریق چاپ فلکسوگرافی چاپ افست و ترکیبی از فلکسوگرافی از سه طرف و یک برچسب افست در پنل جلویی امکان پذیر می باشد. مزیت این روش هزینه کمتر نسبت به چاپ تمام افست و امکان تغییر قسمت جلوی بسته به نیاز تبلیغات یا ارائه تمایز برای مدل های محصول است.بسته بندی، یکی از مهم ترین بخش های پیش تولید کالا است.

صنعت لوازم خانگی دارای خروجی بسیار بالایی است و تقاضای بسیار زیادی برای بسته بندی با کیفیت بالا دارد. در کالاهای مصرفی بادوام و سنگین وزن مانند لوازم خانگی تاکید بر جنبه‌های محافظتی کالا بسیار با ارزش است. کارتن تلویزیون، کارتن یخچال، کارتن لباسشویی، کارتن نمایشگر و… از جمله محصولاتی هستند که در مجموعه خبره میهن تولید و عرضه می شوند. درباره جعبه کارتن دارویی نیز بخوانید.

با توجه به نیاز مشتری و جنس کالا بسته بندی ها می‌توانند لمینتی و یا کارتنی باشد. کارتن لوازم خانگی جهت استفاده و جابجایی معمولا تا سالها در انباری نگهداری می شود. همچنین این کارتن ها در برند سازی و فروش محصولات تاثیر به سزایی دارد. این نوع جعبه ها با سایز کوچکتر باید از نظر شکل ظاهری، خلاقانه و جدید باشد تا خریدار را به انتخاب کالا و خریدن آن محصول ترغیب کند. در صنعت بسته بندی، طراحی بسته بندی مهم ترین و اساسی ترین رکن است.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن

کاربرد تولید کارتن لوازم خانگی

بسته بندی از مهم ترین ارکان تولید هرکالایی می باشد. در فرایند تولید لوازم خانگی نیز هدف از تولید کارتن لوازم خانگی مشخص می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که جزو کاربردهای کارتن لوازم خانگی می باشد محافظت از کالا می باشد. محصولات لوازم خانگی به دلیل ظرافت کالا و ارزش مالی که دارند نیاز به بسته بندی مستحکم و محافظت بالا دارد. در کارتن بسته بندی لوازم خانگی علاوه بر جعبه کارتن نیاز به قطعات محافظتی از جمله یونولیت یا مقو.ای قالب گیری می باشد تا از قطعات حساس لوازم خانگی محافظت شود. از طرفی جذابیت ظاهری و شکیل و لاکچری بودن بسته بندی و کارتن لوازم خانگی باعث جلب نظر مشتری و افزایش فروش و رضایت مشتری خواهد شد. بنابراین برای انتخاب بهترین کارتن لوازم خانگی به تنوع محصول کارخانه تولید لوازم خانگی و توان تیراژ تولید بالا به صورت روزانه باید توجه کنید.

بیشتر بخوانید: کارتن لاک باتم و ته قفلی

 

 

مهمترین ویژگی کارتن های لوازم خانگی

  • محافظت در برابرسرما و گرما
  • جلوگیری از آفتاب خوردگی
  • محافظت در برابر رطوبت
  • جلوگیری از فشار و ضربه
  • معرفی کالا ، شرکت و خدمات مربوطه
  • ایجاد کیفیت و ارتقا و فروش کالا

 

طراحی کارتن های لوازم خانگی

طراحی کارتن لوازم خانگی و دقت و ظرافت در طراحی و تولید آن اهمیت زیادی دارد چرا که کوچک یا بزرگ بودن اندازه بسته بندی می تواند باعث آسیب وارد شدن  به کالا شود. در طراحی و فروش کارتن خالی یخچال، کارتن تلویزیون، کارتن ماشین لباسشویی، کارتن اسباب کشی و … باید استحکام بسته بندی و قالب گیری درست کالا در جعبه کارتن مدنظر باشد. در بسته این نوع از کالای های بزرگ و بسته بندی لوازم خانگی سنگین با ابعاد بزرگتر بسته بندی باید به گونه ای باشد که حمل و نقل آنها آسان بوده و امکانات دستگیره داشته باشد. اما در طراحی بسته بندی لوازم خانگی کوچک تر که حمل و نقل آسانی دارند تمرکز طراحی بیشتر بر جذابیت ظاهری کالا می باشد. به طور مثال برای طراحی و بسته بندی لوازم خانگی مانند اتو، همزن، چرخ گوشت و … از کارتن لمینتی استفاده می شود کمه ظاهر شکیل و جذاب تری را ایجاد می کند. 

بیشتر بخوانید: کاغذ فلوتینگ

 

 

استعلام قیمت و خرید کارتن لوازم خانگی

از آنجایی که لوازم خانگی ارزش مالی زیادی برای تولیدکننده دارد و استحکام آن یکی از فاکتورهای مهم در روند تولید و حمل و نقل این دسته از کالاها می باشد، مواد اولیه در تولید این نوع از کالا باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از طرفی چاپ و طراحی بسته بندی نیز باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود تا جذابیت ظاهری بسته بندی را دوچندان کند. بنابراین در انتخاب بهترین کارتن لوازم خانگی کیفیت کالا بر قیمت تمام شده ارجحیت دارد. ما در شرکت مهندسین خبره میهن در تلاش هستیم تا بهترین کیفیت را با بهترین قیمت ارائه دهیم تا با خیالی آسوده از کیفیت بسته بندی و ارسال محصولات با ما همکاری داشته باشید. برای ثبت سفارش عمده و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *