کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن بسته بندی لباس و منسوجات

در زمینه انبار و نگهداری پوشاک و منسوجات بسته بندی پوشاک اهمیت زیادی در کیفیت نگهداری  و حفاظت از محصول دارد. جعبه و کارتن پوشاک و منسوجات و جعبه و لباس صادراتی تخصص شرکت کارتن سازی خبره میهن می باشد. برای دریافت مشاوره جهت سفارش کارتن پوشاک و منسوجات با شماره تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن کیف و کفش

جعبه های کیف و کفش برای بسته بندی، حمل و نقل کیف و کفش طراحی شده اند. ما مجموعه ای از کارتن کیف و کفش در اندازه ها استاندارد را ارائه می دهیم. جعبه کیف و کفش یک تکه شامل یک جعبه و یک درب است که با هم ساخته می شوند و این باعث می شود مقرون به صرفه تر باشد. جعبه کیف و کفش آسان مونتاژ شامل یک جعبه تنه و یک درب است که به طور جداگانه تولید می شود.

کارتن پوشاک و منسوجات

جعبه های استاندارد یا درب آمریکایی رایج ترین سبک های بسته بندی هستند که برای حمل و نقل پوشاک و منسوجات مورد استفاده قرار می گیرند. کارتن استاندارد از استقامت فوق العاده ای برخوردار است و از مقاومت در برابر فشار بالایی برای تحمل فشارهای زنجیره تأمین برخوردار است که موجب حداقل شدن خسارت محصول در هنگام ترانزیت برخوردار است.

انواع بسته بندی لباس

کارتن لباس معمولا در انواع مختلف پلاستیک، کارتنی و مقوایی تولید می شوند. به دلیل حفاظت از مهم زیست و کاهش آسیب به آن عموما استفاده از بسته بندی کارتنی و مقوایی برای بسته بندی لباس گزینه مناسب تری می باشد. کارتن پوشاک و منسوجات از جنس مقوایی شکل دهی و فرم دهی مناسب تری داشته و با قابلیت چاپ دارای محبوبیت بیشتری  می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *