کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

جعبه کارتن دارویی

جهت حفظ سلامت دارو و مواد دارویی از آلودگی ها، نیاز به یک بسته بندی مناسب و با کیفیت می باشد. از آنجایی که جعبه دارویی از اهمیت بالایی برخوردار هستند در تولید جعبه کارتن دارویی دقت بالایی به کاربرده می شود. تولید جعبه کارتن دارویی بخشی از خدمات شرکت های کارتن سازی می باشد. در کارتن سازی خبره میهن جعبه کارتن دارویی بنا به درخواست مشتری در انواع طرح ها و سایز های مختلف قابل سفارش است. برای استعلام قیمت و خرید جعبه کارتن دارویی و کارتن مادر دارو و سفارش بسته بندی دارو با شمراه تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

طراحی و تولید جعبه کارتن دارویی

در طراحی و تولید جعبه کارتن دارویی در مرحله اول باید به ابعاد جعبه متناسب با محصول توجه شود. در مرحله بعدی آن چه که حائز اهمیت است رنگ و طرح جعبه دارویی متناسب با کاربرد دارو است. در مرحله چاپ برروی جعبه کارتن دارویی پس از انتخاب نوع مقوا، از روکش های ورنی جهت تثبیت رنگ و مطالب چاپی استفاده می‌کنند. مقوا ها با گرماژ های متفاوتی وابسته به وزن و ضخامت درخواستی مشتری تولید می‌شوند. 

جعبه کارتن دارویی

در شرکت کارتن سازی خبره میهن انواع جعبه کارتن دارویی، بسته بندی دارویی و جعبه کارتن مادر دارو قابل سفارش می‌باشد. برای ثبت سفارشات تماس بگیرید.

روش های بسته بندی دارو

فرایند بسته بندی دارو و محصولات دارویی یکی از مهم ترین ارکان تولید دارو می باشد که باید دقت کافی در این خصوص وجود داشته باشد. یکی از بهترین روش های بسته بندی دارویی استفاده از جعبه کارتن دارویی می باشد. جعبه کارتن و جعبه های مقوایی یکی از اصلی ترین و بهترین گزینه های بسته بندی در صنعت  مواد غذایی و دارویی می باشد. بسته بندی دارویی باید به گونه ای باشد تا از هرگونه آلودگی و میکروب محافظت شود و مقاومت جعبه در برابر آب، نور و هوا بالا باشد. همچنین طراحی و چاپ جعبه دارویی باید به گونه ای باشد که باعث جلب توجه مشتری شود و جذابیت ظاهری را در کنار کیفیت به همراه داشته باشد. در روند تولید بسته بندی دارویی فاکتورهای حفظ کیفیت دارو از جمله اطمینان از ایمنی بیمار، اطمینان از اثر بخشی دارو، کنترل تخریب دارو توسط اکسیژن، رطوبت و گرما و … اهمیت دارد. در طراحی و تولید جعبه های دارویی از 3 نوع مقوا ایندربرد، پشت طوسی و گلاسه استفاده می شود. جعبه دارویی در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

مقوای ایندربرد

این مقوا به علت قابلیت چاپ بالا توانایی چاپ از هر دو طرف را در جعبه دارو دارد و هر دو طرف این مقوا سفید می باشد.

مقوای پشت طوسی

این نوع مقوا قابل استفاده برای داروهایی است که تماس مستقیم با بدنه جعبه دارویی ندارند زیرا در این نوع مقوا فقط یک رو از آن قابل چاپ می‌باشد.

مقوای گلاسه

این نوع مقوا به صورت براق است و برای جذاب تر بنظر رسیدن جعبه دارویی و جلب توجه مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جعبه دارویی کرافت

از خصوصیات جعبه دارویی کرافت می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست(قابلیت بازیافت)، بافت یکدست و رنگ یکنواخت و مورد پسند عموم اشاره کرد. از جعبه های کرافت به دلیل مقاومت بالای آن در ساخت جعبه های سفارشی استفاده می‌شود.

بسته بندی دارویی

چرا باید از کارتن دارو و بسته بندی دارو استفاده کنیم؟

جعبه کارتن دارویی و بسته بندی دارو یکی از مهم ترین فاکتورها در روند تولید داروها می باشد. چرا که حفظ سلامت دارو و کیفیت بسته بندی و حمل و نقل آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید از بهترین بسته بندی  دارویی برای ارائه محصول استفاده شود. برای سفارش جعبه کارتن دارویی باید به چند نکته در خصوص کیفیت بسته بندی توجه داشته باشید که در ادامه به این موارد اشاره شده است.

 

✅ استحکام زیاد و قابلیت محافظت از دارو

با توجه به اینکه محصولات دارویی شامل انواع مختلفی از قرص تا شیشه های شربت می‌شود، لازم است بسته بندی مناسب و مقاوم جهت نگهداری این محصولات تهیه شود که جعبه کارتن های کرافت بهترین گزینه برای نگهداری از این محصولات می‌باشد.

 

✅ آسان بودن جا‌به‌جایی و دسترسی

با استفاده از یک بسته بندی مناسب برای محصولات دارویی میتوان ایمنی محولات هنگام جابه‌جایی را تضمین کرد. به علت تولید جعبه کارتن های کرافت متناسب با درخواست مشتری و نوع محصول میتوان آن را به گونه این تولید کرد که بیمار به راحتی بتواند به محصول داخل جعبه دسترسی داشته باشد.

قیمت و خرید جعبه کارتن دارویی

سفارش و خرید جعبه کارتن دارویی به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده جعبه کارتن و ورق سازی به صورت عمده مقرون به صرفه تر و البته با کیفیت بهتر ارائه می شود. قیمت کارتن دارویی نیز با توجه به نوع سفارش مشتری، تیراژ سفارش و کیفیت درخواستی، نوع چاپ طراحی و بسته بندی متفاوت می باشد. جهت دریافت استعلام قیمت و خرید عمده جعبه کارتن دارویی و کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارتن دارویی با کارشناسان خبره میهن شرکت کارتن سازی در کرج تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *