کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن مواد شوینده

بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی با توجه به ترکیبات شیمیایی آن و لزوم به نگه‌داری آن تحت شرایط خاص، امری ضروری به شمار می‌رود. از این رو لازم است تا در انتخاب بهترین کارتن بسته بندی مواد شوینده و بهداشتی استانداردهای لازم رعایت شود. بسته بندی مواد شوینده برای حمل  نگهداری مواد داخل آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. همچنین تنوع کارتن‌های بسته بندی مواد شوینده به دلیل کاربردهای مختلف آن نیز متفاوت می باشد. بنابراین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان طراحی، چاپ و بسته بندی و کارتن سازی برای انتخاب بسته بندی مناسب محصول می تواند کمک کننده باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای سفارش کارتن مواد شوینده و بهداشتی و سلولزی می توانید از طریق شماره تماس کارتن سازی خبره میهن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن مواد شوینده و بهداشتی

این کارتن ها باید از استقامت و مقاومت در برابر فشار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر فشار های زنجیره تأمین در امان مانده و محصول را سالم و بدون آسیب دیدگی به مصرف کننده نهایی برسانند. با توجه به رقابتی بودن بازار اینگونه محصولات ما می توانیم طیف وسیعی از تکنیک های چاپ، برش و اتصال کارتن مواد شوینده  بهداشتی  سلولزی را برای شما طراحی و اجرا نماییم تا در کنار یک بسته بندی مناسب طرح های بازاریابی و فروش خود را به وسیله بسته بندی شکیل و زیبا محقق سازید.

 

ویژگی های کارتن مواد شوینده و بهداشتی سلولزی

در طراحی بسته بندی مواد شوینده یکی از فاکتورهای مهم و ضروری که باید مورد توجه باشد استقامت کارتن می باشد تا بتواند از محصولات و محتویات داخل جعبه مواد شوینده و سلولزی حفاظت کند و مانع آسیب رسیدن به محصولات شود. جنس کارتن فاکتور موثر در مقاومت بسته بندی و کارتن مواد شوینده است. از جمله محبوب ترین و بهترین کارتن مواد شوینده  بهداشتی، کارتن های پلاست هستند که جزو پر استفاده ترین و از انواع مقاوم بسته بندی و کارتن مواد شوینده می باشد. 

تماس با مهندسین خبره میهن

دلایل استفاده از بسته بندی کارتنی مواد شوینده

این کارتن ها باید از استقامت و مقاومت در برابر فشار بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در برابر فشار های زنجیره تأمین در امان مانده و محصول را سالم و بدون آسیب دیدگی به مصرف کننده نهایی برسانند. با توجه به رقابتی بودن بازار اینگونه محصولات ما می توانیم طیف وسیعی از تکنیک های چاپ، برش و اتصال کارتن مواد شوینده  بهداشتی  سلولزی را برای شما طراحی و اجرا نماییم تا در کنار یک بسته بندی مناسب طرح های بازاریابی و فروش خود را به وسیله بسته بندی شکیل و زیبا محقق سازید.

کاهش هزینه حمل و نقل

از آنجایی که مقوا سبک وزن است بنابراین بسته بندی کارتنی به وزن کلی محصول اضافه نمی‌شود. بسته بندی سبک تر، حمل و نقل محصولات را آسان‌تر و مقرون به صرفه تر می‌کند چرا که در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شود.

قیمت مقرون به صرفه

در تولید مقوا کارتن از دو نوع مقوا ایندربرد و پشت طوسی به علت قیمت مقرون به صرفه‌تر استفاده می‌شود. از این رو بسته بندی کارتنی می‌تواند هم از نظر مقاومت هم از نظر قیمت گزینه بهتری نسبت به بسته بندی پلاستیکی یا پلی استر باشد.

تطبیق پذیری

مقوا را می‌توان به‌طور خلاقانه ای با طیف وسیعی از محصولات در اشکال و اندازه های متفاوت سازگار نمود. بسته‌بندی مقوایی با استفاده از طرح‌های پیشرفته می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد و یا فرم هایی ایجاد کند که هرگز تصور نمی‌شد ممکن باشد.

مهم ترین ویژگی های کارتن مواد شوینده و بهداشتی

کارتن مواد شوینده و بهداشتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

 

✅سازگاری با محیط

با توجه به اهمیت فراوان مسئله محیط زیست، زیست تخریب پذیر بودن بسته بندی های کارتنی نسبت به بسته بندی های پلاستیکی و پلی کربنات و تاکید فراوان کارتن سازی مهندسین خبره در کمک به حفظ هرچه بیشتر محیط زیست ارزشمند‌مان، مفتخریم تا بسته بندی کارتنی با چاپ دلخواه و شکیل را به دست شما مشتریان برسانیم.

 

✅محافظت در برابر نور و رطوبت

در صنایع شیمیایی آنچه حائز اهمیت است، قابلیت نگهداری مواد و ایجاد نشدن ترکیبات شیمیایی مضر توسط محیط می‌باشد، به عبارتی بسته بندی مواد شیمیایی باید به گونه ای باشد که بتواند مواد داخل بسته بندی را از محیط و رطوبت اطراف دور نگه دارد.

 

✅مقاومت در برابر ضربه و پاره شدگی

بسته بندی مناسب، بسته بندی است که در برابر ضربه و پاره شدن حداکثر مقاومت را دارا باشد و به راحتی دچار پارگی نشود، چرا‌ که هرگونه آسیب فیزیکی به جعبه باعث ورود رطوبت و نور به داخل بسته بندی می شود و می تواند محتویات داخل آن را واجد شرایط ترکیب شدن با یکدیگر و ساخت ترکیب شیمیایی مضری کند.

 

✅جذابیت بیشتر در بحث فروش و صادرات

بسته بندی مواد شوینده به دلیل فروش مستقیم آن به مشتری نیازمند بسته بندی زیبا و جذاب برای مخاطب می‌باشد. در این بین برای راحتی هرچه بیشتر در چاپ ما به شما استفاده از بسته بندی جعبه کارتن مواد شوینده را پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت و خرید کارتن مواد شوینده سلولزی

شما می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در بخش تماس با ما، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش کارتن مواد شوینده با کارشناسان فروش شرکت کارتن سازی خبره میهن تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *