کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

مشاوره و مهندسی محصول

مشاوره و مهندسی محصول

امروزه انتخاب بسته بندی مناسب به امری بسیار مهم در زنجیره ارزش محصول تبدیل شده است. خریداران فقط در کسری از ثانیه محصولات مورد نیاز خود را از میان انبوه محصولات مشابه انتخاب می کنند و بسته بندی ها اغلب مهمترین عامل تعیین کننده در این انتخاب هستند. برای تولید کنندگان محصولات برند ، بسته بندی یک روش اساسی برای تمایز برند در میان رقبا ، ارتباط با خریداران و ایجاد انگیزه خرید است ، اما نقش آن حتی بیشتر پیش می رود به این معنی که بسته بندی می تواند بر کل زنجیره ارزش از تولید تا فروش تاثیر بگذارد.

شرکت مهندسین خبره میهن طیف وسیعی از کارتنهای 3 و 5 و 7 لایه را با فلوت هایE ، B، C و با استفاده از ترکیب های متنوعی از کاغذهای بسته بندی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد. انتخاب ترکیب جنس کارتن به عوامل متعددی نظیر وزن و حجم مظروف ، نوع مظروف ، شرایط نگهداری و شرایط لجستیک وابسته است. پس از تولید ورق کارتن با استحکام بالا و قابلیت چاپ و برش خوری مناسب ، کارتنها با استفاده از فرآیند فلکسوگرافی یا افست و با توجه به اصول گرافیک و پس از شنیدن نیازهای مشتری طراحی و چاپ می گردد. بعد از اتمام مرحله چاپ ، کارتنها وارد مرحله برش می شوند که به دو روش دایکات و خط و چاک انجام می پذیرد و کارتن برش خورده آماده اتصال می گردد.

کارتنها از لحاظ اتصال به سه دسته چسب ، منگنه و قفلی تقسیم می گردد . عموما برای کارتن های در ابعاد کوچک یا با شکل خاص از اتصال قفلی استفاده می گردد. برای کارتنهای با ابعاد متوسط از اتصال چسب استفاده می گردد و برای کارتنهای با ابعاد بزرگ منگنه جهت اتصال استفاده می شود. پس از اتمام مرحله اتصال کارتنها به تعداد دلخواه تسمه کشی شده و برای مشتری ارسال می گردد. تیم مشاوره و مهندسی محصول شرکت مهندسین خبره میهن آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره در زمینه انتخاب ، طراحی و تولید بسته بندی مورد نیاز شما مشتریان عزیز می باشد.

 

مشتریان ما

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی مهندسین خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *