کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن بسته بندی محصولات کشاورزی

کارتن محصولات کشاورزی صادراتی برای بسته بندی محصولات جهت صادرات میوه و صیفی‌جات مناسب می باشد. کارتن بسته بندی محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که مانع له شدگی میوه و صیفی‌جات شده و محصولات کشاورزی را سالم نگه دارد. استفاده از بهترین مواد اولیه جهت تولید کارتن محصولات کشاورزی برای حفظ کیفیت میوه صادراتی و محصولات کشاورزی جهت صادرات موثر می باشد که تا حد زیادی مانع از خرابی، فاسد شدن و له شدگی محصولات می شود. جهت دریافت مشاوره و سفارش کارتن محصولات کشاورزی با شماره تماس کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن محصولات کشاورزی

کارتن بسته بندی محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که به خوبی از محصولات حفاظت کرده و باعث جلب توجه مشتری شود. چاپ مناسب و طراحی جذاب بسته بندی در افزایش فروش و بازاریابی تاثیرگذار است. کارتن میوه صادراتی و بسته بندی محصولات کشاورزی باید در برابر رطوبت، آب، باران و دما مقاومت کافی داشته باشد. علاوه بر این استحکام جعبه در حمل وو نقل محصولات کشاورزی در صادرات نیز مهم می باشد. در حمل و نقل محصولات استحکام اهمیت بالایی دارد چرا که در فرایند جا به جایی بسته بندی ها امکان آسیب به کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی وجود دارد. 

 

 

ویژگی‌های مهم کارتن بسته بندی صادراتی

بسته بندی محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که جذابیت کافی را داشته باشد تا بتواند در فرایند بازاریابی و فروش تاثیر موثر و مثبتی داشته باشد. علاوه بر این در کیفیت تولید کارتن محصولات کشاورزی باید استحکام مناسب درنظر گرفته شود. در کارخانه کارتن سازی مهندسین خبره میهن کارتن بسته بندی محصولات کشاورزی صادراتی به صورت سفارشی قابل طراحی و تولید می باشد. 

 

 

انواع کارتن صادراتی میوه

انواع مختلفی از کارتن محصولات کشاورزی، کارتن میوه و کارتن بسته بندی صیفی‌جات تولید می شود که عموما بهترین انواع آن نوع کرافت، C فلوت، B فلوت، E فلوت و کارتن پنج لایه می باشد. استحکام و مقاومت در این نوع از کارتن هاغ به مراتب بیشتر می باشد. برای جلوه بیشتر و جلب نظر مشتری استفاده از بسته بندی های شفاف و لمینتی کاربردی تر می باشد. کارشناسان شرکت کارتن سازی خبره میهن شما را در انتخاب نوع بسته بنددی مناسب همراهی خواهند کرد. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: کارتن مواد شیمیایی و دارویی

 

اهمیت استفاده ار کارتن بسته بندی صادراتی

اهمیت صادرات در صنعت کشاورزی برای صادرات میوه و صیفی‌جات در کشور ایران زیاد می باشد از این رو بسته بندی محصولات کشاورزی برای صادرات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. هدف از بسته بندی محصولات کشاورزی این است که میوه و صیفی‌جات با کمترین آسیب و ضایعات به دست مشتری برسد. از طرفی چاپ و طراحی جذاب می تواند فاکتور موثر در میزان فروش باشد و نظر مشتری را جلب کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *