کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

جعبه لوازم التحریر

بسته بندی و جعبه لوازم التحریر امروزه در انواع مختلف کارتنی، فلزی و پلاستیکی تولید می شوند. بسته بندی و کارتن سازی لوازم التحریر از موارد مهم و تاثیرگذار در تولید و فروش محصولات می باشد. کارتن لوازم التحریر فانتزی طرفداران زیادی در بین کودکان و نوجوانان دارند. رنگ و نوع بسته بندی لوازم التحریر در جذب مخاطب جوان و رنج سنی کودکان بسیار موثر است. از طرفی کیفیت بسته بندی در حفاظت از محصول نیز تاثیرگذار است. برای سفارش کارتن لوازم التحریر و جعبه لوازم التحریر و بسته بندی مناسب آن می توانید با شماره تماس کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. 

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

جعبه کاغذ و لوازم تحریر

جعبه لوازم التحریر برای بایگانی اسناد و بسته بندی کاغذ، حمل و نقل و بایگانی اسناد اداری، سوابق و پرونده ها طراحی شده اند. ما مجموعه ای از جعبه های بایگانی، جعبه لوازم التحریر، کارتن بسته بندی کاغذ در اندازه های استاندارد را ارائه می دهیم. جعبه بایگانی یک تکه شامل یک جعبه و یک درب است که با هم ساخته می شوند و این باعث می شود مقرون به صرفه تر باشد. جعبه بایگانی آسان مونتاژ شامل یک جعبه تنه و یک درب است که به طور جداگانه تولید می شود. برای طراحی و سفارش جعبه لوازم التحریر به صورت اختصاصی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های درج شده در سایت خبره میهن تماس بگیرد.

 

کارتن بسته بندی کاغذ A4

جعبه لوازم التحریر و کارتن کاغذ تحریر برای بسته بندی، حمل و نقل کاغذ تحریر علی الخصوص کاغذهای A4 طراحی شده اند. ما مجموعه ای از جعبه های کاغذ تحریر را در اندازه های استاندارد با انواع چاپ فلکسو و افست ارائه می دهیم. کارتن کاغذ تحریر شامل یک جعبه تنه و یک درب است که به طور جداگانه تولید گشته و در نهایت جهت مصرف مونتاژ می شود.  

طراحی جعبه لوازم التحریر

امروزه با توجه به اهمیت بسته بندی  و نوع طراحی و چاپ کارتن و جعبه محصولات صنعت کارتن سازی و جعبه سازی اهمیت دوچندانی دارد. بنابراین طراحی و بسته بندی جعبه لوازم التحریر نیز در فرروش محصولات موثر است. طراحی جعبه و رنگ های بکار برده شده تاثیر زیادی در جذب مخاطب و مشترثیثان در رنج سنی نوجوان دارد. در طراحی جعبه لوازم التحریر مواردی همچون رنگ با توجه به جنسیت، لوگو، طرح های جذاب با توجه به گرون سنی مخاطب و … می تواند در فروش بیشتر محصولات تاثیرگذار باشد. طراحی جعبه لوازم التحریر باید با توجه به کاربرد آن باشد تا نحوه ارائه یک محصول را تسهیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *