کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

کارتن بسته بندی و جعبه خرما

طراحی و تولید بسته‌بندی خرما به صورت کارتن و جعبه خرما به عنوان یک بخش مهم از عرضه و بازاریابی محصولات خرما بسیار اهمیت دارد. امروزه باغداران و کشاورزان اهمیت بسیار زیادی برای بسته بندی خرما به صورت جعبه کارتن خرما برای فروش داخلی یا فروش خرما صادراتی قائل هستند. بسته بندی خرما صادراتی علاوه بر جذابیت ظاهری در طراحی جعبه کارتن باید دارای دوام و کیفیت کافی برای محافظت از محصول داشته باشد. همچنین فروش خرما در داخل کشور نیز نیاز به جعبه کارتن خرما مطلوب جهت ارائه هرچه بهتر محصول باشد و جذابیت ظاهری بسته بندی نیز جلب توجه مشتری را چندین برابر خواهد کرد. به همین منظور قصد داریم در ادامه این مطلب از سایت مهندسین خبره میهن به بررسی ویژگی های بسته بندی مناسب و جعبه خرما مطلوب، روند تولید جعبه خرما، ابعاد جعبه خرما، جعبه خرما قیمت و ثبت سفارش بپردازیم با ما همراه باشید.

تماس با مهندسین خبره میهن

کارتن مادر خرما

کارتن مادر خرما یا همان جعبه مادر خرما یک نوع بسته‌بندی متداول برای حمل و نقل خرماها و بسته بندی های جزئی است. این کارتن‌ها معمولاً برای جمع‌آوری و بسته‌بندی خرماهایی که از درخت‌ها برداشت می‌شوند، استفاده می‌شوند. جعبه‌های مادر خرما باید برای محافظت از خرماها در طی حمل و نقل و ذخیره‌سازی آنها مناسب باشند. کارتن مادر خرما باید کیفیت مطلوب، طراحی مقاوم در برابر ضربه و رطوبت را داشته باشد و توانایی تحمل وزن خرماها را نیز داشته باشد. از طرفی ابعاد جعبه خرما باید به گونه ای باشد که تعداد مشخصی از خرماها را در خود جای دهد و برای کارتن صادراتی خرما نیز باید شرایط حمل و نقل را نیز مدنظر داشت.

کارتن مادر خرما خبره میهن

جعبه خرما درب و زیره

جعبه خرما مدل درب و زیره یکی از معمول ترین انواع بسته بندی خرما می باشد. در این نوع از جعله کارتن خرما درب جعبه کاملا از زیره آن مجزا می باشد. در تولید جعبه خرما درب و زیره گرماژ درب جعبه از زیره آن کمتر می باشد که البته گرماژ هر قسمت از جعبه با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر می باشد. جعبه کارتن خرما از جنس کارتن سه لایه می باشد که لایه بیرونی به دلیل ایجاد جلوه بهتر از کاغذ سفید و لایه ای داخلی از کاغذ کرافت و قهوه ای استفاده می شود. در نهایت این جعبه های خرما در کارتن مادر خرما بسته بندی و آماده ارسال می شوند.

جعبه خرما درب و زیره

جعبه خرما کیبوردی

جعبه خرما کیبوردی از دیگر انواع بسته بندی خرما می باشد که به دلیل اهر جذاب تر دارای محبوبیت بیشتری نیز می باشد. جعبه کیبوردی خرما به صورت یک تکه می باشد که درب به جعبه متصل می باشد و عموما در فرایند چاپ  و طراحی از نوع کارتن لمینتی می باشد. 

جعبه خرما ته قفلی

جعبه خرما ته قفلی استحکام بیشتری به نسبت دیگر انواع کارتن خرما دارد که دوام بیشتری در برابر وزن کارتن خواهد داشت. از طرفی این نوع بسته بندی در برابر فشار نیز مقاوم تر است و برای حمل خرما تا مسافت های دور و چیدمان آنها در کارتن مادر خرما نیز مناسب تر است. 

کارتن خرما ته قفلی خبره میهن

ابعاد جعبه خرما

ابعاد کارتن خرما بستگی به اندازه و تعداد خرماها در داخل کارتن و نوع بسته بندی مورد استفاده دارد. کارتن‌های مختلفی برای بسته بندی خرماها وجود دارد که ابعاد آنها متفاوت است. با توجه به نوع خرما، نحوه ارسال و توزیع آن و… ابعاد جعبه خرما تعببن می شود.

خرید و قیمت جعبه کارتن خرما

قیمت کارتن خرما با توجه به عوامل مختلفی از جمله مدل جعبه، تعداد، نوع چاپ، ابعاد جعبه خرما، جنس جعبه و … متفاوت است. جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش و خرید جعبه کارتن خرما با کارشناسان کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. 

خرید کارتن صادراتی کرج

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *