کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

جعبه کارتن تخم مرغ

انتخاب بهترین کارتن بسته بندی تخم مرغ به دلیل حساسیت و آسیب پذیر بودن شانه های تخم مرغ، بسیار اهمیت دارد. از طرفی کارتن مواد غذایی به خصوص انتخاب کارتن تخم مرغ باید با دقت زیاد انجام شود تا سلامت مواد غذایی به بهترین نحو حفظ شود. در این مطلب از سایت کارتن سازی مهندسین خبره میهن به توضیحات بیشتری درباره طراحی جعبه تخم مرغ، ایده بسته بندی تخم مرغ، قیمت جعبه تخم مرغ و نحوه ثبت سفارش و خرید کارتن تخم مرغ می پردازیم با ما همراه باشید. برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت کارتن تخم مرغ نیز می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود. 

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

قیمت کارتن تخم مرغ

استفاده از کارتن تخم مرغ در ابعاد مختلف به مرغداران باعث حفظ کیفیت و حفاظت از محصول شود علاوه بر این مرغداران می توانند برند خود را نیز بر روی جعبه تخم مرغ ها چاپ کنند. نکته ای که در تولید کارتن تخم مرغ وجود دارد این است که استفاده از مواد بازیافتی در روند تولید آن اشتباه است. زیرا برای تولید بسته‌بندی مواد غذایی باید از مواد با کیفیت و درجه یک استفاده کرد. بیشتر کارتن‌های تخم مرغ از جنس کارتن های سه لایه و پنج لایه هستند و چاپ آن‌ها اغلب به صورت سیلک یا فلسکو انجام می‌شود.

خرید کارتن تخم مرغ

طراحی جعبه تخم مرغ

طراحی کارتن تخم مرغ یک مولفه بسیار مهم در جلب توجه مصرف‌کنندگان و ارتقاء برند است. با توجه به اهمیت حفظ کیفیت و محافظت از تخم مرغ‌ها، طراحی جعبه تخم مرغ باید علاوه بر جلب توجه، از جنبه‌های کاربردی و محافظتی نیز مورد تایید باشد. از طراحی‌هایی که عموماً بر روی کارتن‌های تخم مرغ استفاده می‌شود می‌توان به چاپ لوگو و برند، استفاده از رنگ‌های جذاب و متنوع، همچنین انتخاب الگوها و طرح‌های زیبا اشاره کرد. علاوه بر این، مواردی مانند اطلاعات مهم محصول، توضیحات مربوط به نحوه نگهداری و استفاده نیز باید در طراحی کارتن تخم مرغ مدنظر قرار گیرد تا مصرف‌کننده از اطلاعات کافی برخوردار شود و اعتماد بیشتری نسبت به محصول داشته باشد.

ابعاد کارتن تخم مرغ

ابعاد کارتن بسته‌بندی تخم مرغ از جمله عوامل مهمی است که برای حفظ و حمل آسان تخم مرغ‌ها و همچنین بهبود فرآیند نگهداری و انتقال آنها حائز اهمیت است. ابعاد کارتن تخم مرغ معمولاً بر اساس نوع و اندازه تخم مرغ‌ها تنظیم می‌شود، به‌طوری‌که فضای کافی برای جابجایی و حفظ سلامت تخم مرغ‌ها فراهم می گردد. بسته به نیاز و نوع فعالیت مرغداری، ابعاد کارتن تخم مرغ ممکن است متغیر باشد، اما هدف اصلی در تولید این جعبه کارتن ها همواره ایجاد شرایطی مناسب برای حفظ کیفیت و سلامت تخم مرغ‌ها در طول مسیر تولید، حمل و نگهداری است.

جعبه تخم مرغ

تعداد شانه تخم مرغ در هر کارتن

تعداد شانه تخم مرغ در هر کارتن با توجه به ابعاد کارتن تخم مرغ محاسبه می شود. اما به طور کلی عموما در یک جعبه کارتن تخم مرغ تعداد 6 شانه تخم مرغ جای می گیرد. هر شانه تخم مرغ نیز شامل 30 تخم مرغ می باشد. در صورتی که ابعاد جعبه تخم مرغ بزرگتر یا کوچکتر باشد طبیعتا تعداد شانه تخم مرغ در کارتن نیز تغییر خواهد کرد. البته در برخی موارد کارتن تخم مرغ صادراتی به صورت تک ردیفه یا دو ردیفه تولید می شود که تعداد شانه ها در کارتن تخم مرغ دو ردیفه بیشتر است.

✅ برای مطالعه بیشتر درباره کارتن لوازم الکترونیکی و الکتریکی کلیک کنید.

ایده بسته بندی تخم مرغ

تخم مرغ یک کالای پر مصرف با ارزش غذایی بالا است که روزانه مقادیر زیادی از آن به فروش می رسد. بنابراین در فرایند تولید، حمل و نل و بازاریابی کیفیت بسته بندی تخم مرغ بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر اینکه بسته بندی تخم مرغ باید کیفیت لازم را در حفظ سلامت تخم مرغ ها داشته باشد، خلاقیت در بسته بندی تخم مرغ نیز در حوزه بازاریابی مهم است. بسیاری از تولیدکنندگات توجه بسیاری به بسته بندی محصولات خود دارند و از ایده بسته بندی تخم مرغ باخلاقیت و جذابیت زیاد استقبال می کنند چرا که مشتری در اولین وهله با دیدن بسته بندی محصول جذب آن می شود. طراحی بسته بندی خلاق برای کارتن تخم مرغ به نوبه خود تبلیغات محسوب می شود. در ادامه می توانید در چند مورد از ایده بسته بندی تخم مرغ را مشاهده کنید. برای دریافت نمونه کارهای بیشتر از طریق واتساپ با ما در ارتباط یاشید.

 
ایده بسته بندی تخم مرغ
جعبه کارتن تخم مرغ
قیمت کارتن تخم مرغ

قیمت جعبه تخم مرغ

از آنجایی که کارتن بسته‌بندی تخم مرغ ابعاد استانداردی دارد، قیمت آن به عوامل متعددی مانند جنس کارتن، نوع بازشدن درب، نوع چاپ و تعداد رنگ‌های مورد استفاده در طراحی جعبه تخم مرغ و البته ابعاد کارتن بسته‌بندی بستگی دارد. اما بیشترین تأثیر بر قیمت کارتن تخم مرغ، تعداد تیراژ مورد استفاده در هر کارتن است. برای دریافت اطلاعات دقیق از قیمت کارتن تخم مرغ صادراتی و معمولی و سایر انواع بسته‌بندی‌ها با کارشناسان مهندسین خبره میهن تماس بگیرید.

 

خرید کارتن تخم مرغ

اگر به عنوان یک تولیدکننده تخم مرغ به دنبال بسته‌بندی‌های مقوایی و کارتن تخم مرغ با کیفیت برای ارسال تخم مرغ‌های خود هستید، می‌توانید به ما در کارتنسازی مهندسین خبره میهن مراجعه کنید. پس از مشاوره با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات لازم، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. یک نکته مهم که باید به آن اشاره کنیم این است که ما به صورت رایگان یک نمونه از کارتن ها را برای شما ارسال می‌کنیم تا پیش از ثبت سفارش، شما بتوانید نمونه محصول را بررسی کنید. پس از تأیید، شما می‌توانید سفارش خود را ثبت کرده و به خرید کارتن تخم مرغ بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر توضیحات سفارش خود را در فرم زیر ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *