کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن ته قفلی (لاک باتم)

امروزه تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات خود به دنبال بسته بندی با ظاهر جذاب و در عین حال محکم و مقاوم می باشند. جعبه کارتن ته قفلی از انواع جعبه کارتن های با ظاهر زیبا، جذاب و با ظرافت می باشند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن زیاد دارند. این نوع از جعبه کارتن به وسیله برش هایی که در انتهای جعبه کارتن های ایجاد شده است در هم چفت شده و قفل می شوند. کاربرد کارتن لاک باتم و ته قفلی در صنایع مختلف بوده و مصارف زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید کارتن لاک باتم و ته قفلی با شماره تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت مهندسین خبره میهن دریافت کنید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن ته قفلی(لاک باتم) چیست

جعبه کارتن لاک باتم به انگلیسی Lock Bottom Box به جعبه کارتن هایی گفته می شود که برش آنها به گونه ای است که بدون نیاز به چسب زدن با قفل شدن برش ها در هم بسته بندی محکم و محافظی ایجاد می شود. این نوع از جعبه ها به‌خاطر بال‌های پایینی که به یکدیگر فشار می‌آورند، به‌طور ویژه برای بسته بندی و حمل و نقل اقلام سنگین‌ طراحی شده است و یک بسته بندی بسیار محکم را ایجاد می‌کند که در برابر فشار وزن محصول باز نمی‌شود.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن
 

مزایای جعبه ته قفلی

جعبه کارتن لاک باتم یکی از بهترین و آسان ترین روش های بسته بندی کالا می باشد. این نوع از جعبه کارتن بدون نیاز به چسب و تنها با تا کردن صحیح لبه های کارتن و قفل شدن آنها در همدیگر یک بسته بندی جذاب و آسان و مقاوم را ایجاد می کند. جعبه لاک باتم و ته قفلی از پرطرفدارترین انواع جعبه کارتن در دنیا می باشد. علت محبوبیت این نوع از جعبه کارتن آن است که به آسانی بسته بندی می شود و به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد. از دیگر مزایای جعبه کارتن لاک باتم و ته قفلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای بسته بندی های کوچک با وزن زیاد
  • فضای کمتر برای انبارش و حمل و نقل
  • ظاهر جذاب برای جذب مشتری
  • مراقبت بهتر از محصول و حفظ امنیت و سلامت کالا
  • مناسب برای بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی قطعات صنعتی، لوازم الکتریکی، لوازم مربوط به خانه، قطعات یدکی خودرو، کالاهای شکننده و… 
  • وزن کم و سبک بودن جعبه و حمل آسان آن
  • استفاده از مواد قابل بازیافت و محافظت از محیط زیست

انواع جعبه ته قفلی

به طور کلی برای تولید جعبه کارتن لاک باتم و ته قفلی از دو روش استفاده می شود که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کارتن اسنپ لاک باتم

در روش اسنپ لاک باتم برای بسته بندی و قفل شدن برش ها در یکدیگر ابتدا لایه U شکل تا شده و سپس لبه های کناری به سمت داخل خم می شوند سپس در نهایت لبه آخر به سمت داخل جعبه تا خورده و چفت می شود. در این روش نیازی به استفاده از چسب نمی باشد. 

کارتن اتو لاک باتم

در روش اتو لاک باتم دو لبه رو به رویی به یکدیگر چسبانده می شوند. برای چسباندن این دو فلپ از یک نوع چسب گرم استفاده می شود که ابتدا حرارت دیده و ذوب می شود و سپس لبه های پایینی جعبه را به یکدیگر متصل می کند. در روش اتو لاک باتم بیشتر از مقوا استفاده می شود و برای بسته بندی و کارتن های حمل و نقل، صنایع دستی، خرده فروشی ها و جعبه کادو و هدیه ها کاربرد دارد. 

نکات مورد توجه در هنگام خرید جعبه ته قفلی

نکاتی که در هنگام سفارش و خرید جعبه لاک باتم و ته قفلی باید به آن توجه کنید این است که جنس مقوا و کاغذ استفاده شده در ساخت جعبه کارتن باید کیفیت بالایی داشته و قابل بازیافت باشد. همچنین کیفیت جنس کارتن باعث می شود که چاپ طرح بر روی کاغذ بهتر جلوه کرده و نتیجه چشمگیرتری داشته باشد. در روش تولید اتو لاک باتم نیز چسب مورد استفاده در بسته بندی اهمیت زیادی دارد چرا که استحکام و حفاظت از کالا را تضمین می کند. شرکت مهندسین خبره میهن بهترین کارخانه تولید کارتن و جعبه های کارتنی در کرج و تهران از سال 1377 مشغول به فعالیت در زمینه کارتن سازی و جعبه سازی و تولید ورق می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع ورق کارتن و جعبه کارتن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: 7 بسته بندی رایج در دنیا

 

قیمت و خرید کارتن ته قفلی و لاک باتم

در تعیین قیمت برای خرید جعبه لاک باتم فاکتورهای مختلفی موثر می باشند که از جمله آنها می توان به جنس و اندازه جعبه اشاره کرد. هرچه ابعاد کارتن بزرگ تر باشد و یا جنس کارتن به کار رفته شده بهتر باشد قیمت کارتن لاک باتم و ته قفلی نیز افزایش می یابد. بهترین کیفیت کارتن و ارزان ترین کارتن را در شرکت مهندسین خبره میهن سفارش دهید. برای دریافت خدمات و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ

    1. سلام لطفا جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره تلفن 02634760670 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *