کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن هفت لایه

کارتن 7 لایه نوعی از انواع بسته بندی و جعبه کارتن است که از هفت لایه تشکیل شده از چهار ورق مسطح (لاینر) و سه لایه فلوت می باشد. کارتن هفت لایه با توجه به افزایش تعداد لایه ها در فرایند تولید دارای استحکام بیشتری به نسبت دیگر جعبه کارتن ها می باشد. کارتن 7 لایه به ندرت در برخی از کارخانه های کارتن سازی تولید می شود که علت آن مصرف تعداد ورق بیشتر برای ایجاد استحکام است. تامین امکانات تولید کارتن هفت لایه برای برخی از کارخانجات میسر نیست. شرکت کارتن سازی خبره میهن تولید کننده کارتن سه لایه، پنج لایه و هفت لایه در تهران کرج و دیگر شهرستانها می باشد.  برای استعلام قیمت و خرید کارتن 7 لایه 

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن 7 لایه چیست؟

در حال حاضر تمامی صنایع تولیدی نیاز به استفاده از کارتن برای نگهداری اقلام و همچنین حمل کالا به محل مصرف محصول دارند. یکی از انواع جعبه کارتن که استحکام بالایی داشته و گزینه مناسبی برای حمل و نقل کالا می باشد کارتن 7 لایه می باشد. کارتن 7 لایه کارتن بسیار سختی است که در فرایند تولید منگنه، فشرده، مونتاژ و چسبانده می شود.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن

ویژگی‌های کارتن 7 لایه خبره میهن

  • کارتن های هفت لایه برای حمل طولانی مدت وسایل سنگین گزینه مناسبی است. 
  • جنس مقوای 7 لایه خوب و سخت و مستحکم است.
  • این کارتن ها قابلیت بازیافت داشته و محافظ محیط زیست هستند.
  • طراحی کارتن 7 لایه به نسبت جعبه های 3 لایه و 5 لایه ضخیم تر و محکم تر است.

 

کاربرد کارتن هفت لایه

کارتن های 7 لایه در بسته بندی و حمل و نقل اقلام شکننده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارتنه 7 لایه برای حمل و نقل در مسافت های طولانی بدون ترس از آسیب یه محصولات و کالاها مناسب می باشند. اگر وزن مواد متوسط باشد، کارتن 5 لایه مناسب است. با توجه به نیاز خود و وزن و آسیب پذیری محصول می توانید کارتن موردنظر خود را انتخاب کنید.

قیمت کارتن 7 لایه

قیمت کارتن 7 لایه با توجه به عوامل مختلف متغیر می باشد. با توجه به نیاز شما و نوع سفارشتان قیمت کارتن هفت لایه تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت و هزینه کارتن 7 لایه با کارشناسان خبره میهن تماس بگیرید.

قیمت و خرید کارتن هفت لایه

سفارش کارتن هفت لایه

کارتن 7 لایه به صورت جعبه ای با ساختاری فوق العاده خاص و مدرن از لایه های داخلی و خارجی می باشد. این نوع از بسته بندی امروزه طرفداران زیادی دارد و برای محصولاتی که نیاز به محافظت بیشتری دارند کاربرد دارد. کاربرد کارتن 7 لایه به خصوص در مواردی که نیاز به حمل و نقل کالاهای سنگین باشد نقش برجسته تری دارد. وزن کارتن 7 لایه نیز کاملاً سبک است و هزینه حمل و نقل زیادی برای شما نخواهد داشت.

برای سفارش اینترنتی و یا حضوری کارتن 7 لایه با شماره تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *