کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه نوعی از جعبه کارتن می باشد که شامل سه لایه لاینر و دو لایه فلوت یا ورق کنگره دار می باشد. کارتن 5 لایه به نسبت کارتن سه لایه مستحکم تر می باشد و حفاظت بیشتری از کالا دارد. از طرفی کارتن پنج لایه به نسبت کارتن هفت لایه مقرون به صرفه تر می باشد. در صورتی که نیاز به محافظت بالا از کالاهایتان دارید و به دنبال ارزان ترین کارتن بسته بندی برای محصولات مختلف خود می باشید جعبه کارتن 5 لایه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شرکت کارتن سازی خبره میهن تولید کننده کارتن سه لایه، پنج لایه و هفت لایه در تهران کرج و دیگر شهرستانها می باشد.  برای استعلام قیمت و خرید کارتن 5 لایه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن 5 لایه چیست؟

امروزه یکی از پرکاربردترین محصولات و بسته بندی محصولات جعبه کارتن است. این محصول با کاربردهای فراوان و همچنین قیمتی مقرون به صرفه تولید می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از جعبه کارتن ها در انواع 3 لایه، 5 لایه، 7 لایه و… قابل تولید است. به ویژه کارتن 5 لایه محصولی است که بسیاری از مشتریان متقاضی آن می باشند و به آن اعتماد دارند. در ادامه این مطلب می خواهیم به بررسی این موارد بپردازیم که کارتن پنج لایه چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه از این نوع جعبه کارتن استفاده کنیم؟ در ادامه این مطلب با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن
 

ویژگی‌های کارتن 5 لایه خبره میهن

جعبه کارتن 5 لایه ساخته شده از ورق دوتایی دارای 5 لایه شامل دو لایه کاغذ صاف(لاینر)، دو لایه ورق موجدار(فلوت) و یک لایه کاغذ در وسط می باشد. کارتن های 5 لایه معمولاً برای صادرات محصولات بسیار سنگین استفاده می شود.

  • کارتن پنج لایه در بسته بندی کالاها، ماشین آلات، تجهیزات شکننده و … کاربرد دارد.
  • این نوع کارتن قابلیت حمل اقلام با وزن و حجم زیاد را دارد.
  • کارتن 5 لایه برای جابجایی وسایل خانه برای کارتن اسباب کشی نیز مناسب می باشد. 
  • طراحی کارتن 5 لایه به نسبت جعبه های 3 لایه ضخیم تر و محکم تر است و به نسبت کارتن 7 لایه نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

 

سفارش و خرید کارتن 5 لایه

در حال حاضر سفارش و خرید کارتن های 5 لایه در همه جا کار سختی نیست. با این حال، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر کارتن و یک شرکت کارتن سازی در کرج و تهران که اعتبار زیادی در این زمینه داشته باشد مسئله ای است که نیاز به بررسی دارد چرا که امروزه در بازار، کارخانه های زیادی وجود دارد که کارتن های تقلبی و بی کیفیت را تولید کرده و به فروش می رسانند و هزینه زیادی را نیز اعمال می کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از سفارش کارتن پنج لایه به دنبال کارخانجات کارتن سازی معتبر باشید و قبل از خرید به دقت بررسی کنید.

قیمت کارتن 5 لایه

قیمت کارتن 5 لایه با توجه به عوامل مختلف متغیر می باشد. با توجه به نیاز شما و نوع سفارشتان قیمت کارتن پنج لایه تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت و هزینه کارتن 5 لایه با کارشناسان خبره میهن تماس بگیرید.

جعبه کارتن پنج لایه

کارتن 5 لایه ضد آب و ضد رطوبت

برای ارزیابی پایه ساختار و طراحی، معیارهای حفظ بسته بندی جعبه کارتن و محافظت از کالا در برابر آسیب های بیرونی نیز در اولویت قرار دارند. به طور خاص، ضد آب، مقاومت در برابر رطوبت محصول به طور فزاینده ای مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان قرار گرفته است. محصولات بسته بندی کارتن معمولی می توانند رطوبت را به سرعت جذب کنند. کیفیت کالا در مواردی که محیط های کپک زده با رطوبت هوای بالا به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین، روش های افزایش عایق رطوبتی بسته بندی های کارتنی نقش مهمی در فرآیند نگهداری دارد. نوع بسته بندی کارتن که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، بسته بندی عالی با قابلیت ضد آب، ضد رطوبت و ماندگاری طولانی در محیط مرطوب بیش از سایر مواد است.

برای سفارش اینترنتی و یا حضوری کارتن 5 لایه با شماره تلفن کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *