کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

مهم ترین نکات در انتخاب کارتن اسباب کشی

یکی از روشهای معمول جا به جایی و حمل و نقل وسایل در روند اسباب کشی استفاده از کارتن اسباب کشی می باشد. کارتن اسباب کشی در انواع مختلف و ابعاد متنوع تولید می شود که معمول ترین نوع آن کارتن اسباب کشی پنج لایه می باشد که تولید کارتن تلویزیون، کارتن یخچال، کارتن لباسشویی و … نیز از این نوع قابل تولید است. اسباب کشی یک فرایند زمانبر است که علاوه بر صرف زمان و انرژی نیازمند تهیه ابزارهای مورد نیاز از جمله کارتن با دوام، چسب، ماژیک و… نیز می باشد که در ادامه به طور کامل درباره نکات انتخاب کارتن اسباب کشی و نحوه بسته بندی آن می پردازیم.

1. کیفیت بسته بندی و کارتن اسباب کشی

در انتخاب کارتن اسباب کشی باید به این نکته توجه داشته باشید که کارتن موردنظر کیفیت و دوام کافی را با توجه به کاربرد آن داشته باشد. بهتر است برای اجسام شکستنی و بزرگ از کارتن پنج لایه استفاده شود تا وزن کالا را تحمل کند و ضربه گیر نیز باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از پلاستیک حباب دار و روزنامه نیز می تواند به آسیب ندیدن وسایل کمک کند و باعث محافظت از آنها نیز شود.

بهتر است برای اشیا شکستنی از روزنامه استفاده کنید، آنها را با روزنامه بپیچید و سپس درون کارتن اسباب کشی قرار دهید. همچنین، می‌توانید از پلاستیک‌های ضربه گیر یا حباب دار نیز استفاده کنید. جعبه اسباب کشی در اندازه‌های بزرگ و متوسط در بازار موجود هستند و برای بسته‌بندی وسایل شکستنی مانند سرویس‌های قابلمه، ظروف چینی، وسایل تزئینی و … بسیار مناسب و کاربردی می باشند.

جعبه‌های بزرگ برای اسباب کشی و بسته‌بندی اسباب و اثاثیه‌های متوسط و بزرگ در جا به جایی اداره و شرکت ها نیز استفاده می‌شوند. این اندازه از جعبه مناسب برای زونکن، اوراق اداری، پوشه و پرونده، مدارک و کتاب است و به خوبی برای جابجایی و حمل لوازم اداری در شرکت و بانک مناسب است.

اگر نگران هستید که وسایل شما در حین حمل و جابجایی درون جعبه اسباب کشی خیس شود یا داخل جعبه بسته‌بندی مرطوب شود، بهتر است یک کیسه زباله را درون جعبه قرار داده و سپس کتاب‌ها و اجناس دیگر را در آن بگذارید.

✅ برای مطالعه بیشتر درباره نحوه بسته بندی کارتن اسباب کشی کلیک کنید.

2. علامت گذاری کارتن اسباب کشی

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که پروسه باز کردن بسته بندی ها و چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی نیز خود یک پروسه زمانبر می باشد که اگر علامت گذاری درستی بر روی بسته بندی ها و کارتن اسباب کشی انجام نشده باشد نیازمند صرف زمان زیادی خواهد بود. بنابراین علامت گذاری و نشانه گذاری بر روی کارتن ها را از یاد نبرید. تهیه وسایل لازم مانند ماژیک ضدآب برای علامت گذاری ضروری می باشد. برای آنکه هنگام چیدمان وسایل در منزل جدید دچار سردرگمی نشوید پیشنهاد می کنیم برای هر بخش از خانه از ماژیک با رنگهای مختلف استفاده کنید به طور مثال رنگ آبی را برای علامت گذاری کارتن اسباب کشی وسایل آشپزخانه، رنگ قرمز را برای علمت گذاری وسایل اتاق و خانه و… انتخاب کنید. 

بعضی از جعبه‌ها پر از اجناس شکستنی هستند که اگر به درستی حمل نشوند، ممکن است آسیب ببینند. نیروهای حمل و نقل اطلاعاتی از نوع چیدمان و بسته بندی وسایل شما ندارند، بنابراین شما باید با توجه به نشانه‌ها به آن‌ها هشدار دهید که چگونه باید این اجناس را حمل کنند. برخی از اجناس در صورت وارونه شدن در جعبه ممکن است شکسته یا خراب شوند، به همین دلیل برچسب و لیبل هایی  وجود دارد که نحوه صحیح حمل جعبه را به شما نشان می‌دهند. همچنین برچسب‌هایی با عناوین “کول نشود”، “آهسته حمل شود”، “زمین گذاشته نشود” و نشانه‌های مشابه وجود دارند که کار را برای شما آسان تر می کنند. 

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *