کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

بهترین چسب برای چسباندن کارتن

فهرست مطالب

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای داشتن یک بسته بندی مرغوب استفاده از چسب‌های مناسب و انتخاب بهترین چسب برای چسباندن کارتن
و بسته بندی می باشد. امروزه چسب‌های نشاسته ای و سدیم سیلیکات بیشترین استفاده را در صنعت کارتن سازی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین چسب برای چسباندن کارتن در صنعت کارتن سازی در ادامه این مطلب از سایت شرکت مهندسین خبره میهن با ما همراه باشید. 

انواع چسب در صنعت کارتن سازی

امروزه از انواع مختلفی از چسب ها در صنعت کارتن سازی استفاده می‌شود. اما اینکه کدام یک از آنها از بهترین چسب برای چسباندن کارتن می باشد موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم. از انواع این چسب ها میتوان به سه نوع چسب نشاسته ای، سدیم سیلیکات و چسب ام(M) اشاره کرد.

چسب ام (M)

از مناسب‌ترین و بهترین چسب برای چسباندن کارتن و چسباندن لایه های سلفونی به هم و یا لایه سلفونی به کارتن، اتصال کارتن به ورق ورنی، چسب ام می‌باشد. این نوع چسب می‌تواند به خوبی جایگزین منگنه برای وصل کردن کارتن شود.

چسب نشاسته ای

این نوع چسب به دلیل چسبندگی بالایی که دارد در صنعت کارتن سازی، ورق سازی و کاغذ سازی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ترکیبات چسب نشاسته ای میتوان به نشاسته گندم یا ذرت، بوراکس، سود و آب اشاره کرد. برای مشاهده انواع محصولات جعبه کارتن خبره میهن کلیک کنید. 

چسب سدیم سیلیکات

در کارخانه های کاغذ سازی پس از تولید خمیر کاغذ، برای ایجاد چسبندگی بیشتر از چسب سدیم سیلیکات استفاده می‌شود. چسب سدیم سیلیکات به دو حالت مایع و جامد(پودری) وجود دارد. از جمله کاربردهای چسب سدیم سیلیکات میتوان به استفاده آن در صنایع گوناگونی مانند سیمان سازی، کاغذ سازی، ریخته گری و…. اشاره کرد. صنعت کارتن سازی بیشترین استفاده را از چسب سدیم سیلیکات دارد.در شرکت کارتن سازی خبره میهن نیز برای وصل کردن کارتن این چسب مورد استفاده قرار میگیرد.

چسب نشاسته ای برای کارتن سازی

ویژگی های چسب خوب برای کارتن سازی

یک چسب خوب و مرغوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:
قدرت چسبندگی بالا برای جدا نشدن راحت لایه ها از هم
مقاومت کافی در برابر دما و رطوبت
چسب باید به گونه ای باشد که رنگ موادی که چسبانده می‌شوند تغییر ندهد
یک چسب مرغوب باید دارای غلظت مناسبی باشد

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *