کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

بهترین کارتن بسته بندی ضد آب

بسته‌بندی و کارتن ضد آب یا ضد رطوبت به طور کامل نفوذناپذیر در برابر رطوبت و نم نیستند، بلکه طراحی این جعبه‌ها به نحوی است که تا جای ممکن از محصول در برابر عوامل مختلفی مانند آب، رطوبت، گرد و غبار، هوای شرجی و بارانی، سایش، ضربه و خوردگی محافظت کند. این جعبه‌ها دارای مقاومت مکانیکی بالایی هستند و مشتریان می‌توانند آن‌ها را در اندازه‌ها و سایزهای دلخواه خود سفارش دهند، همچنین امکان نصب برچسب و حکاکی لیزری بر روی آن‌ها نیز وجود دارد. با توجه به طول عمر و ماندگاری بالای جعبه‌های ضد آب، این محصولات می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای بسته‌بندی محصولات ارزشمند با شرایط نگهداری خاص باشند. خرید کارتن بسته‌بندی ضد آب باعث می‌شود که محصولات شما در سردخانه‌ها محافظت شده و از نفوذ رطوبت جلوگیری شود. این اقدام باعث می‌شود که محصولات به دست مشتریان با تازگی حفظ شده برسند و همچنین شکل ظاهری خود را نیز حفظ کنند. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره ویژگی های بسته بندی و کارتن ضد آب می پردازیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های کارتن ضد آب

کارتن ضدآب ویژگی‌هایی دارد که آن را از کارتن معمولی متمایز می‌کند. این نوع کارتن اغلب از موادی ساخته می‌شود که قابلیت مقاومت در برابر آب و رطوبت را دارند. از طریق پوشش دادن سطح کارتن با مواد ضدآب یا افزودن موادی به آن، کارتن ضدآب تولید می‌شود. ویژگی اصلی این کارتن، مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت است که به محتوای داخلی بسته‌بندی حفاظت می‌کند. علاوه بر این، کارتن ضدآب معمولاً دارای مقاومت مکانیکی بالایی است که آن را برای استفاده در شرایطی که با رطوبت مختلط است، مناسب می‌سازد. این ویژگی‌ها کارتن ضدآب را به یک گزینه ایده‌آل برای بسته‌بندی محصولاتی که به حفظ از آب و رطوبت نیاز دارند، تبدیل کرده است.

کاربردهای کارتن ضد آب

کارتن‌های ضدآب از جمله راه‌حل‌های موثر برای حفظ محصول در برابر آب و رطوبت هستند. این کارتن‌ها با استفاده از مواد و فرآیندهای خاصی ساخته می‌شوند که اجازه ورود آب به داخل بسته‌بندی را نمی‌دهند. در طراحی کارتن‌های ضدآب، از پوشش‌ها، لایه‌های مخصوص یا مواد ضدآب بر روی سطح کارتن استفاده می‌شود. این پوشش‌ها و لایه‌ها از جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل کارتن و در نتیجه حفظ کیفیت و سلامت محصولات بسته‌بندی شده، مسئولند. همچنین، کارتن‌های ضدآب معمولاً دارای مقاومت مکانیکی بالایی هستند که از خرابی در معرض تماس با آب یا رطوبت جلوگیری می‌کنند که این موضوع در انتخاب کارتن اسباب کشی مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است. به علاوه، این کارتن‌ها می‌توانند در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده شوند، از جمله در بسته‌بندی محصولاتی که در محیط‌های با رطوبت بالا یا حتی در مخازن سردخانه قرار می‌گیرند.

نمونه بسته بندی ضد آب

در تصویر رو به رو نمونه کارتن ضد آب تولید شده خبره میهن  را مشاهده می کنید. جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

کارتن لمینتی

فواید کارتن ضد آب

استفاده از کارتن ضد آب در بسته‌بندی محصولات دارای فواید زیادی است. اولین و مهم‌ترین فایده آن، حفظ کیفیت و تازگی محصولات است. با جلوگیری از ورود آب و رطوبت به داخل بسته‌بندی، کارتن ضد آب از فساد زودهنگام محصولات جلوگیری می‌کند و به محافظت از طعم، بو و قوام آنها کمک می‌کند. فواید دیگری از استفاده از این نوع جعبه کارتن شامل حفظ شکل و ظاهر بسته‌بندی، مقاومت در برابر ضربه و سایش و جلوگیری از تخریب محتویات بسته‌بندی توسط عوامل زیستی مثل قارچ و باکتری می‌شود. همچنین، این نوع کارتن می‌تواند به کاهش ضایعات و هدررفت محصولات کمک کرده و در نتیجه، به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حفظ محیط زیست کمک نماید.

قیمت کارتن ضد آب

برای محاسبه قیمت کارتن و جعبه بسته‌بندی، نیاز به بررسی چندین فاکتور مهم است، از جمله ابعاد (طول، عرض و ارتفاع)، جنس ورق مصرفی، نوع مدل جعبه، موارد چاپ شده، تعداد سفارش و تیراژ الزامی می باشد. کارتن‌های بسته‌بندی ضد آب به دلیل استفاده از جنس ورق متفاوت، معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند، اما به دلیل مقاومت آنها در برابر رطوبت، به ویژه برای کالاهای صادراتی، ارزشمند هستند. شما می‌توانید به راحتی از طریق ورود به وب‌سایت شرکت مهندسین خبره میهن و در قسمت استعلام قیمت و ثبت سفارش آنلاین، قیمت هر نوع جعبه و کارتن بسته‌بندی را بدست آورید و در صورت بروز هر گونه سوال یا ابهام، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خرید کارتن ضد آب

برای خرید کارتن ضد آب، باید ابعاد و وزن محصولات خود را به کارتن‌سازی مورد نظر ارائه دهید. حجم و وزن محصولات بسیار حائز اهمیت است، زیرا تعیین‌کننده نوع کارتن است. به عنوان مثال، برای اکثر کارتن‌های ضد رطوبت میوه، از کارتن 5 لایه استفاده می‌شود، اما برای میوه‌ی کیوی 1 کیلویی می‌توان از کارتن سه لایه نیز استفاده کرد که این کارتن‌ها در دو نوع فلکسویی یا لمینتی تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید محصولات خود را صادر کنید، بهتر است از چاپ افست به همراه فرآیند لمینت در ساخت کارتن‌های بسته‌بندی استفاده کنید. همچنین، در ادامه چاپ افست، خدمات دیگری مانند سلفون، طلاکوبی، UV، ورنی، برجسته‌سازی و غیره نیز استفاده می‌شود که هر کدام کاربردهای خاصی در برخی محصولات دارند. به عنوان مثال، استفاده از کارتن ضد رطوبت با سلفون برای میوه و صیفی‌جات می‌تواند یک بسته‌بندی با کیفیت برتر باشد. جهت ثبت سفارش انواع جعبه کارتن ضد آب از کارتن سازی مهندسین خبره میهن با شماره تلفن های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *