کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

کارتن اسباب کشی از کجا بخریم

یکی از دغدغه های مهم افرادی که قصد جا به جایی و اسباب کشی دارند این سوال است که کارتن اسباب کشی از کجا بخریم؟ کارتن اسباب کشی دست دوم بهتر است یا نو؟ آیا استفاده از کارتن موزی برای اسباب کشی کاربردی است یا باید کارتن در ابعاد و انواع مختلف تهیه شود؟ و… در این مطلب به توضیحات کاملی درباره نحوه انتخاب و تهیه کارتن اسباب کشی می پردازیم و راهکارهای کاربردی برای انجام اسباب کشی و جا به جایی هرچه آسان تر و بدون دغدغه می پردازیم.

کارتن اسباب کشی از کجا بخریم؟

پیش از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم که کارتن اسباب کشی از کجا بخریم باید ابتدا لیست اقلام و وسایلی که برای جا به جایی قصد بسته بندی داریم را تهیه کنیم. برای هر کدام از اقدام باید جعبه و بسته بندی متفاوت در نظر گرفت به طور مثال باید کارتن لباس برای اسباب کشی، کارتن ظروف شکستنی در اسباب کشی، بسته بندی مبلمان برای اسباب کشی، کارتن تلویزیون، کارتن کتاب برای اسباب کشی و… را تهیه کنید. برای اینکه بدانید این کارتن اسباب کشی را از کجا بخریم؟ باید به دنبال شرکتهای با سابقه در زمینه تولید کارتن و جعبه کارتنی باشید. شرکت مهندسین خبره میهن تا بیش از 25 سال تجربه در حوزه صنعت بسته بندی و کارتن سازی تولیدکننده انواع کارتن اسباب کشی می باشد که بسته بندی رایگان اقلام را نیز در کنار خدمات تامین بسته بندی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

انواع کارتن اسباب کشی 

کارتن به صورت اختصاصی و سفارشی سازی شده تولید می شود، بنابراین می توان ابعاد و انواع متنوعی را برای این نوع از محصول تعریف کرد. به صورت کلی کارتن اسباب کشی در دو نوع کارتن اسباب کشی سه لایه و کارتن اسباب کشی پنج لایه تقسیم می شود. 

کارتن اسباب کشی سه لایه

کارتن سه لایه نوعی کارتن است که از سه ورقه مقوایی ساخته شده که در گذشته عمدتا برای اثاث کشی و جا به جایی وسایل منزل به کار گرفته می‌شد. این نوع از کارتنها میزان مقاومت کافی را در شرایط اسباب کشی و جا به جایی ها فراهم نمی‌کردند. بنابراین کاربرد این نوع از کارتنها در اسباب کشی کمرنگ تر بود و عمدتا برای حمل مواد خوراکی از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت و میوه‌فروشی‌ها و… مورد استفاده قرار می گرفت. با توجه به مسائل مطرح شده، توصیه می‌شود که از کارتن اسباب کشی سه لایه در اثاث کشی استفاده نشود.

کارتن اسباب کشی پنج لایه

کارتن 5 لایه یک نوع کارتن است که به ویژه برای بسته بندی لوازم منزل طراحی شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این کارتن از پنج ورقه مقوایی محکم ساخته شده است که این امر باعث افزایش استحکام آن نسبت به کارتن 3 لایه می‌شود. یک ویژگی مهم کارتن اسباب کشی 5 لایه خبره میهن، نو بودن آن‌هاست. مزیت خرید کارتن اسباب کشی خبره میهن در این است که کارتنی که خریداری می کنید از تولید در کارخانه مستقیما به دست مصرف کننده رسیده و این امر به شما اطمینان می‌دهد که از نظر بهداشتی مورد اطمینان است. 

خرید کارتن اسباب کشی

برای خرید کارتن اسباب کشی از دو روش حضوری و یا آنلاین می توانید بهره مند شوید. برای خرید حضوری کارتن اسباب کشی در غرب تهران و کرج می توانید به محل کارخانه واقع در کرج شهرک صنعتی بهارستان مراجعه کنید. در صورتی که تمایل به خرید آنلاین کارتن اسباب کمشی دارید می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در وبسایت اقدام کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و با بسته بندی رایگان درب محل تحویل بگیرید. در فرآیند خرید کارتن اسباب کشی از سایت، امکان تهیه کارتن‌های با کیفیت و مناسب برای کاربردهای مختلف وجود دارد. در انتخاب کارتن، توجه به توضیحات محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این توضیحات، جزئیاتی همچون تعداد لایه‌ها، جنس، ابعاد و وزن مورد استفاده برای بسته بندی ذکر شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا انتخاب درستی داشته باشید. با استفاده امکان دریافت مشاوره رایگان، شما می‌توانید به سرعت و با اطمینان کامل کارتن اسباب کشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و از فرآیند خرید آسان خود لذت ببرید.

ما با ارائه راه حل های برتر بسته بندی به مشتریان خود کمک می کنیم تا در بازار متمایز شوند

برای رسیدن به این هدف، ما به طور مستمر در توسعه روابط خود با مشتریان خود سرمایه گذاری می کنیم تا بتوانیم نیازهای امروز و فردای مشتریان خود را برآورده کنیم. تیم مشاوره و طراحی خبره میهن پس از شنیدن خواسته های مشتریان، راه های مختلف بسته بندی محصول را مورد بررسی قرار داد و سپس با استفاده از تجربیات ارزشمند گذشته و دانش روز بسته بندی و استفاده از فناوری های نوین، بهینه ترین نوع بسته بندی را مورد بررسی قرار داد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *