کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

02634760670 - 02634760476

جستجو

کارتن سه لایه

کارتن سه لایه (3لایه) که در مواردی به آن کارتن سه لا نیز گفته میشود، کاربرد های مختلفی در صنعت بسته بندی دارد. کارتن سه لایه متشکل از سه لایه کلی شامل دو لایه لاینر و یک لایه فلوت می‌باشد. در شرکت کارتن سازی خبره میهن انواع کارتن سه لایه با فلوتینگ های مختلف تولید می شود. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت و خرید کارتن 3 لایه با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کارتن سه لایه (کارتن 3 لایه) چیست؟

یکی انواع بسته بندی های محبوب و مطلوب در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی، تولید قطعات صنعتی، محصولات کشاورزی و … بسته بندی جعبه و کارتن می باشد. در صنایع بسته بندی و کارتن سازی و جعبه سازی، کارتن در انواع مختلف 3 لایه، 5 لایه و 7 لایه تولید می شود. در این بین کارتن 3 لایه به دلیل ضخامت مناسب، استحکام مطلوب و قیمت مقرون به صرفه تر به نسبت کارتن هفت لایه و کارتن پنج لایه از پرکاربرد ترین ها در صنعت بسته بندی به شمار می‌رود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره انواع کارتن سه لایه، روند تولید و مزایا  و ویژگی های آن می پردازیم.

شماره تماس کارتن سازی خبره میهن
 

انواع کارتن های سه لایه (کارتن 3 لایه)

کارتن سه لایه دارای انواع مختلفی است که با توجه به تفاوت در ارتفاع لایه فلوتینگ(لایه میانی) شامل موارد زیر می‌شود.


کارتن های B فلوت

کارتن B فلوت که ارتفاع آن 2.1 الی 2.9 میلی‌متر و بین 125 الی 150 دندانه دارد از نظر مقاومت و سختی بهتر از سایر کارتن های C فلوت و E فلوت می‌باشد. کارتن B فلوت و ترکیب آن با کارتن C فلوت، بیشترین کاربرد در صنعت بسته بندی را دارند.

 

کارتن های C فلوت

از رایج ترین کارتن ها می توان به کارتن های C فلوت اشاره کرد که آن را در تولید 80 درصد از کارتن ها به کار می‌برند. کارتن های C فلوت با ارتفاع 3.5 تا 3.7 میلی‌متر و دندانه هایی بین 120 تا 145 دانه بر هر متر توانایی تحمل وزن تا 12 کیلوگرم را دارا می‌باشند.این نوع از کارتن ها نسبت به B فلوت ضعیف تر و نسبت به کارتن های E فلوت مقاوم تر است.

 

کارتن های E فلوت

از این نوع از کارتن ها به علت سطح صاف و ضخامت کمتر آن نسبت به کارتن ها C فلوت و کارتن های B فلوت، در تولید جعبه های لمینتی، جعبه پیتزا، جعبه های دارویی و… مفید واقع می شوند. کارتن های E فلوت از ارتفاع 1.1 الی 1.6 میلی‌متر و تعداد دندانه بین 290 الی 320 عدد بر متر ساخته شده است. از کارتن های E فلوت در تولید جعبه های کوچک استفاده می‌شود و با ترکیب کردن آن با سایر فلوت ها می توان از آن برای تولید کارتن های سه لایه، پنج لایه و یا هفت لایه استفاده کرد.

در شرکت کارتن سازی خبره میهن انواع کارتن سه لایه با فلوتینگ های مختلف قابل سفارش می‌باشد.

ویژگی ها و مزایای کارتن سه لایه

  • کارتن سه لایه دارای قیمت کمتری نسبت به کارتن پنج لایه و کارتن هفت لایه است
  • استحکام بالا با توجه به قیمت مفرون به صرفه
  • قابل استفاده برای محصولات سبک
  • قابلیت حمل آسانتر نسبت به کارتن هفت لایه و کارتن پنج لایه
  • انبارش راحت تر به دلیل حجم کمتر
عکس کارتن سه لایه

کاربرد کارتن های سه لایه

از کارتن سه لایه به دلیل حجم کم و وزن سبک در تولید انواع بسته بندی ها از جمله کارتن پستی و اسباب کشی و به علت سازگاری بیشتر با محیط زیست در بسته بندی مواد غذایی و محصولات خوراکی حساس به رطوبت استفاده می‌شود.

 

کارتن سه لایه و پنج لایه و تفاوت های آن

قیمت کارتن 3 لایه به دلیل ضخامت کمتر آن از کارتن 5 لایه کمتر است.
کارتن 3 لایه نسبت به کارتن 5 لایه دارای حجم و وزن کمتری است.
کارتن 3 لایه از یک لایه فلوت و دولایه لاینر تولید می‌شود، کارتن 5 لایه از دو لایه فلوت و سه لایه لاینر تولید می‌شود. همین امر سبب برتری کیفیت پنج لایه نسبت به سه لایه می‌شود.

 

تولید و فروش کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه)

فروش کارتن سه لایه در شرکت خبره میهن به صورت عمده و در تیراژ بالا می‌باشد که بر حسب نیاز مشتری طراحی و تولید می‌شود. به طور کلی تولید ورق کارتن سه لایه متشکل از 3 مرحله زیر می باشد:

آماده سازی مواد اولیه جهت شروع تولید

در ابتدا باید جنس لایه ها را جهت تولید ورق انتخاب کنیم. در مرحله دوم باید نوع فلوت برای تولید را انتخاب کنیم. در مرحله آخر باید نوع ورق کارتن(تعداد لایه ها) را انتخاب کنیم

تولید ورق کارتن سه لایه

در این مرحله با توجه به نیاز های مشتری و انتخاب نوع فلوت و جنس لایه ها، پس از عبور فلوت از دستگاه سینگل فیس و ایجاد کنگره های فلوتینگ، دو لایه کاغذ صاف و یک لایه میانی فلوت توسط چسب سیلیکات به هم چسبانده می شوند. سپس محصول برای مرحله نهایی(برش) آماده میشود.

عملیات پس از تولید(برش)

در این مرحله بنا به درخواست مشتری ورق تولید شده به دستگاه برش فرستاده میشود تا ورق به ابعاد دلخواه مشتری برش خورده و کارتن سه لایه آماده ارسال شود.

قیمت و خرید کارتن سه لایه

خرید کارتن 3 لایه به طور مستقیم از کارخانه های تولیدی این محصول بسیار مقرون به صرفه تر است. قیمت کارتن سه لایه نیز با توجه به نوع سفارش مشتری و کیفیت درخواستی، نوع چاپ طراحی و بسته بندی م یتواند متفاوت باشد. جهت دریافت استعلام قیمت و خرید عمده کارتن و کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارتن سه لایه میتوانید با کارشناسان خبره میهن شرکت کارتن سازی در کرج تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *