کیلومتر 5 اتوبان کرج قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

جستجو

کارتن دسته دار

جعبه کارتن دسته‌دار، برای انواع مختلف محصولات به منظور حمل و نقل آسان و محافظت از آنها مناسب است. اندازه و ابعاد محصولی که قرار است درون جعبه قرار گیرد، باید به دقت اندازه‌گیری شود. جعبه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا محصول درون آن جا بگیرد و در عین حال فضای زیادی نیز ایجاد نشود. در شرکت مهندسین خبره میهن از کارتن با کیفیت مناسب برای ساخت جعبه کارتن دسته دار استفاده می شود. همچنین، اگر محصول آسیب‌پذیر باشد، ممکن است نیاز به استفاده از لایه‌های اضافی از جعبه‌های موج دار باشد تا از آسیب در طول حمل و نقل جلوگیری شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره طراحی چاپ و تولید جعبه کارتن دسته دار می پردازیم. جهت ثبت سفارش و خرید عمده جعبه کارتن دسته دار با کارشناسان کارتن سازی خبره میهن تماس بگیرید. 

 

شماره تماس فروش جعبه (مستقیم) : 02634760670
داخلی فروش جعبه : 02634760476 داخلی 152 و 153 و 154
فکس فروش جعبه : 02634763267

کاربرد جعبه کارتن دسته دار

جعبه‌های کارتن دسته‌دار به دلایل مختلف برای بسته‌بندی و حمل و نقل محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع جعبه‌ها برای انواع محصولات از جمله کالاهای مصرفی، الکترونیکی، مواد غذایی و صنعتی مناسب هستند. در زیر تعدادی از کاربردهای جعبه کارتن دسته‌دار را آورده ایم:

 

 

تماس با مهندسین خبره میهن

برای مطالعه بیشتر درباره استاندارد بسته بندی کارتن کلیک کنید.

کارتن دسته دار تجهیزات الکترونیکی

جعبه‌ کارتن دسته‌دار برای بسته‌بندی و حمل و نقل انواع تجهیزات الکترونیکی مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ‌، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان یک پک فانتزی بسته بندی نیز محبوب می باشد.

کارتن دسته دار کالاهای مصرفی

کارتن دسته دار برای کالاهای مصرفی از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، محصولات شخصی، اسباب‌بازی‌ها و محصولات هدیه که نیاز به بسته‌بندی مناسب و حمل آسان دارند نیز گزینه مناسبی می باشد.

کارتن دسته دار غذا و نوشیدنی

برخی از سبزیجات و صیفی‌جات، نوشیدنی‌ها، شیرینی‌ها و مواد غذایی دیگر که به صورت عمده یا تکی بسته‌بندی می‌شوند، از جعبه کارتن دسته‌دار برای حمل و نقل و تحویل به مشتریان استفاده می‌کنند.

کارتن دسته دار قطعات صنعتی

برخی از جعبه‌های کارتن دسته‌دار برای حمل و نقل لوازم و تجهیزات وسایل نقلیه و کارتن بسته بندی قطعات صنعتی مانند لوازم یدکی اتومبیل، لوازم موتورسیکلت و دوچرخه استفاده می‌شوند.

کارتن دسته دار کالاهای سنگین یا حجیم

برای محصولاتی که به دلیل وزن یا اندازه‌شان نیاز به دسته برای جابجایی دارند، مانند لوازم خانگی سنگین، ابزارها و تجهیزات صنعتی استفاده از کارتن دسته دار مناسب است. این نوع از بسته بندی حمل و نقل کالا را نیز آسان تر می کند.

کارتن دسته دار برای آنلاین شاپ و خرده‌فروشی

استفاده از کارتن دسته دار برای آنلاین شاپ ها و کسب و کارهای خرده فروشی نیز کاربرد دارد. زیبایی و جذابیت این نوع از بسته بندی برای مشتریان جذاب می باشد و از طرفی محصولات را در طی حمل و نقل نیز محافظت می‌کنند.

کارتن دسته دار نمونه‌ها و نمایشگاه‌ها

در نمایشگاه‌ها یا رویدادهای تجاری، از جعبه کارتن دسته دار برای نمایش و ارائه نمونه‌های محصولات استفاده می‌شود. جعبه کارتن دسته‌دار به عنوان یک ابزار مؤثر در ارائه نمونه محصول و نمایش آنها در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری می باشد. این جعبه‌ها می‌توانند محصولات را به طور ایمن بسته‌بندی کرده و به بهترین شکل محصولات شما را در معرض دید مشتریان به نمایش بگذارند.

سفارش کارتن دسته دار

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش عمده کارتن دسته دار در ابعاد مختلف می توانید با شماره تلفن های درج شده در وبسایت خبره میهن تماس بگیرد و یا از طریق فرم رو به درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما جهت مشاوره رایگان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: سفارش کارتن اسباب کشی 

جعبه کارتن دسته دار

ارتباط با ما

لطفا اطلاعات خود شامل شماره تلفن و مشخصات سفارش خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *